Шановні учні! Будь ласка надсилайте виконані завдання
на електронну адресу: innastelmah1@gmail.com
Дистанційне навчання 09 лютого 2024 року
Дата |
Група |
Предмет |
Завдання |
09.02 |
19 |
Іноземна мова |
Урок №46 Природні багатства України |
09.02 |
19 |
Українська мова |
Урок №32 Основні правила наголошування слів. 1.Опрацювати матеріал ст.81-82; |
09.02 |
19 |
Українська література |
Урок №31 Новела «Камінний хрест» Василя Стефаника. 1.Прослухати аудіо книгу «Камінний хрест» В.Стефаника за покликанням |
09.02 |
19 |
Громадянська освіта |
Урок №49 Сталий розвиток. 1.Прочитати матеріал ст.171-174 і виписати ключові поняття:катастрофи,стихійні лиха; 2.Виконати письмово завдання п. Питання для обміркування ст.174; |
09.02 |
19 |
Громадянська освіта |
Урок №50 Ринкова економіка. |
09.02 |
19 |
Зарубіжна література |
Урок №54 Пауль
Целан (1920-1970). Життя і творчість. |
09.02 |
19 |
Зарубіжна література |
Урок №55 «Фуга смерті» Пауля Целана - один із найвідоміших творів про Голокост. Художнє новаторство
митця. Прийом протиставлення.
Провітні мотиви та їхня роль у творі. Трансформація біблійних образів і
мотивів у творі. 1.Прочитати твір П.Целана «Фуга смерті» ст.142-143; |
Дистанційне навчання 08 лютого 2024 року
Дата |
Група |
Предмет |
Завдання |
08.02 |
39 |
Іноземна мова |
Урок №26 Друзі,
близькі люди та знайомі |
08.02 |
39 |
Іноземна мова |
Урок №27 Я,
моя сімя та друзі |
08.02 |
19 |
Громадянська освіта |
Урок №48 Соціальні цілі економіки |
08.02 |
19 |
Українська література |
Урок №28 Василь Стефаник. Життя і
творчість. |
08.02 |
19 |
Українська література |
Урок №29 Новаторство Василя Стефаника. |
08.02 |
19 |
Зарубіжна література |
Урок №53 Життєвий і творчий шлях
Генріха Белля (1917-1985). |
08.02 |
19 |
Українська література |
Урок №30 1.Прочитати матеріал ст.174-175.Виписати значення терміну Експресіонізм. Ознаки експресіонізму. |
Дистанційне навчання 07 лютого 2024 року
Дата |
Група |
Предмет |
Завдання |
07.02 |
19 |
Громадянська освіта |
Урок №46 Практичне заняття 1.Дати відповіді на 1,2,3,4,5 питання ст.166 у розділі Поміркуйте. |
07.02 |
19 |
Громадянська освіта |
Урок №47 Практичне заняття 1.Підготувати презентацію на тему «Світ інформації та мас - медіа». |
07.02 |
19 |
Зарубіжна література |
Урок №52 Антиутопія у XXст. Ознаки та представники. Велика Британія.
Творчість Джорджа Оруела. 1.Виписати значення
«Антиутопія» та її ознаки ст.106; 2.Напишіть розповідь про життя і творчість Дж.Орвелла ст.108-110. |
07.02 |
19 |
Українська мова |
Урок №31 Основні правила вимови звуків. 1.Опрацювати матеріал ст.76-77; 2. Виконати письмово вправи 3 ст.77, 5 ст.78-79. 3. Підготувати інформаційний виступ на тему:«Можливості українського наголосу». |
07.02 |
19 |
Українська література |
Урок №27 ПЧ. Бесіда за п’єсою І.Франка «Украдене щастя». 1.Прослухати аудіо книгу за
покликанням https://www.youtube.com/watch?v=sfBaSFgkgGc 2.Виписати тему, ідею, героїв,
проблематику, композицію, історію написання п’єси Івана Франка «Украдене щастя» використовуючи матеріали за покликанням |
07.02 |
19 |
Іноземна мова |
Урок №45 Уряд в Україні |
07.02 |
19 |
Зарубіжна література |
Урок №51 Епічний театр Б. Брехта: теоретичні засади й художні практика. Бертольт Брехт
(1898-1956) – драматург-новатор. 1.Опрацювати матеріал ст.117-118; 2.Скласти хронологічну таблицю біографії та творчості Б.Брехта ст.119-122. |
07.02 |
39 |
Іноземна мова |
Урок №26 Читаємо в оригіналі |
Дистанційне навчання 6 лютого 2024 року
Дата |
Група |
Предмет |
Завдання |
06.02 |
39 |
Українська мова |
Урок №44 Стилістичне забарвлення лексики. Книжна й розмовна лексика. |
06.02 |
39 |
Українська мова |
Урок №45 Оцінна лексика.Стилістична роль неологізмів і застарілої лексики. |
06.02 |
39 |
Українська література |
Урок №42 Історико-фольклорна основа історичного
роману у віршах «Маруся Чурай».
Духовне життя нації крізь призму нещасливого кохання. 1.Прослухати аудіо книгу роману у віршах «Маруся
Чурай» Ліни Костенко за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=Jc_kqkfLC2M або прочитати роман у
підручнику (ст.222-233); 2.Опрацювати огляд роману у віршах і виконати завдання Ліни Костенко «Маруся Чурай» (ст.215-221). |
06.02 |
39 |
Українська література |
Урок №43 Центральні проблеми в романі «Маруся Чурай»: митець і суспільство, індивідуальна свобода людини. 1. Опрацювати огляд роману у віршах і виконати завдання Ліни Костенко «Маруся Чурай» (ст.215-221). |
06.02 |
19 |
Зарубіжна література |
Урок №50 Федеріко Гарсіа
Лорка (1898-1936). Лірика поета.
Яскраві образи й символи
у віршах поета. («Про царівну
Місяцівну»). Своєрідність художнього світу Ф.Гарсіа Лорки («Гітара») 1.Законспектувати біографію і творчість Федеріко Гарсіа Лорки ст.72-78. |
06.02 |
19 |
Громадянська освіта |
Урок №44 Критичне сприйняття та протидія манипуляціям мас-медіа 1.Опрацювати Тему 4 ст.154-159; 2.Вивчити ключові поняття:достовірність
інформації,факт,оціночне судження,авторство,критичне мислення. |
06.02 |
39 |
Іноземна мова |
Урок №25 Мистецтво
надихає 1.Вправа 1 ст.116 Виписати слова та їх перекласти; 2.Вправа 4 ст.117 Скласти письмово план до тексту; 3.Виконати письмово вправу 5 ст.117 Дати відповіді на питання. |
06.02 |
19 |
Громадянська освіта |
Урок №45 Інтернет 1.Прочитати матеріал ст.160-165; 3.Дати письмово відповідь на 1,2,3,4,5 питання у розділі Перевірте себе ст.166. |
Дистанційне навчання 5 лютого 2024 року
Дата |
Група |
Предмет |
Завдання |
05.02. |
19 |
Українська
мова |
Урок №30 Наголос.
Основні правила наголошування слів. Нормативний наголос. Варіантне
наголошування слів в українській мові. https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html 1.Опрацювати матеріал ст.81-82; |
05.02. |
19 |
Іноземна
мова |
Урок №43 Уряд
в Україні. https://pidruchniki.in.ua/angliyska-mova-10-klas-burenko-2018/ 1.Вправа 1 ст.102 Переписати слова,перекласти та їх вивчити; |
05.02. |
19 |
Іноземна
мова |
Урок №44 Природні
багатства України 1.Вправа 5 ст.105 Переписати слова,перекласти та їх вивчити; |
05.02. |
19 |
Зарубіжна
література |
Урок №48 Вірші
Миру і Війни Г.Апполінера.
Специфіка віршованої форми каліграм («Зарізана
голубка і водограй») . Тема кохання й часу у вірші «Міст Мірабо». Верлібр у творчості Г. Апполінера. https://pidruchnyk.com.ua/458-svtova-lteratura-sayeva-klimenko-melnik-11-klas.html 1.Прочитати поезію «Міст Мірабо» Г.Апполінера ст.60; 2. Прочитати поезію Г.Апполінера «Зарізана голубка й водограй» ст.62; 3.Дати письмово відповіді на пит.1ст.61;2ст.62.; 4.Вивчити напам’ять один із віршів Г.Апполінера. |
05.02. |
19 |
Громадянська
освіта |
Урок №41 Комунікація, інформація, медіа https://pidruchnyk.com.ua/1186-gromadyanska-osvita-10-klas-bakka.html 1.Опрацювати матеріал ст.130-138; 2.Вивчити терміни: медіа,інформація,медіа текст,меседж,реклама,громадська думк |
05.02. |
19 |
Зарубіжна
література |
Урок №49 Своєрідність поглядів і поетики Райнера Марії Рільке. |
05.02. |
19 |
Громадянська
освіта |
Урок №42 Медіа і демократія. Свобода, етика і
відповідальність. 1.Опрацювати Тему 2 ст.139 – 144; 2.Вивчити ключові поняття:свобода слова,суспільні
медіа,цензура. |
05.02. |
19 |
Громадянська
освіта |
Урок №43 Маніпулятивний вплив медіа 1.Опрацювати матеріал ст.146-153; 2.Вивчити ключові поняття: маніпуляція,фейк,новина,пропаганда,мова
ворожнечі. |
Дистанційне навчання 1 лютого 2024 року
Дата |
Група |
Предмет |
Завдання |
01.02. |
39 |
Іноземна мова |
Урок №23 Сцена чи екран? https://pidruchnyk.com.ua/1356-angl-nersisyan-11-klas.html |
01.02. |
39 |
Іноземна мова |
Урок №24 Дозвілля. Шопінг. 1.Вправа 1 ст.112. З’єднати слова з їхніми значеннями та запишіть; 2.Вправа 3 ст.112-113 Оберіть відповідні слова та доповніть речення і запишіть. |
01.02. |
19 |
Українська література |
Урок №25Образи й символи повісті. Образи Івана та
Марічки як втілення романтичної ідеї незнищенності кохання. 1.Записати
порівняльну характеристику жіночих образів (Марічки та Палагни) з повісті
М.Коцюбинського «Тіні забутих предків» |
01.02. |
19 |
Українська література |
Урок №26Образи й символи повісті. Образи Івана та
Марічки як втілення романтичної ідеї незнищенності кохання. 1.Записати порівняльну характеристику чоловічих образів (Івана та Юри) з повісті М.Коцюбинського «Тіні забутих предків». |
Дистанційне
навчання 31 січня 2024 року
Дата |
Група |
Предмет |
Завдання |
31.01. |
29 |
Українська мова |
Урок №25
Поняття мовної стійкості. Джерела, що
живлять мовну стійкість. |
31.01. |
29 |
Українська література |
Урок №25
Павло Тичина. Основне з життя і творчості поета. 1. Виписати значення терміну «Вітаїстичність» ст.16; 2.Прочитати життєпис Павла Тичини та записати
найцікавіші епізоди з його життя ст.17-19; |
31.01. |
29 |
Іноземна мова |
Урок №26 Екологічна ситуація в світі. 1.Вправа 15 ст.178 Переписати і перекласти слова та словосполучення у словник ; |
31.01. |
19 |
Українська мова |
Урок №29 Милозвучність. 1.Опрацювати ⸹23 ст.72-73 за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html; |
31.01. |
19 |
Українська література |
Урок №24 Повість «Тіні забутих предків». Трагічна доля
Івана й Марічки як наслідок суперечності між мрією та дійсністю. Світ людини
у зв’язку зі світом природи. Фольклорне тло твору. 1.Прочитати повість М.Коцюбинського ст.134-152 за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/392-ukrayinska-lteratura-avramenko-paharenko-10-klas.html; |
31.01. |
19 |
Іноземна мова |
Урок №42 Політична система України. https://shkola.in.ua/1616-anhliiska-mova-10-klas-burenko-2018.html |
31.01. |
19 |
Зарубіжна література |
Урок №47 Модернізм
та авангардизм в європейській ліриці XXст. Гійом
Аполлінер. «Сюрреалізм письменника». https://pidruchnyk.com.ua/458-svtova-lteratura-sayeva-klimenko-melnik-11-klas.html 1.Виписати значення понять:модернізм (футуризм), авангардизм, сюрреалізм, експресіонізм. ст.52-55; |
31.01. |
39 |
Українська література |
Урок №41
Інтимна лірика Ліни Костенко.
|
Дистанційне навчання 24 лютого
2023 року
Дата |
Група |
Предмет |
Завдання |
24.02. |
29 |
Українська мова |
Урок №23 Поняття мовної
стійкості. Джерела, що живлять мовну стійкість. |
24.02. |
29 |
Українська література |
Урок №25 Павло Тичина. Основне з життя і творчості поета. 1. Виписати значення терміну «Вітаїстичність» ст.16; 2.Прочитати життєпис Павла Тичини та записати
найцікавіші епізоди з його життя ст.17-19; |
24.02. |
39 |
Українська мова |
Урок №40 Стилістична
помилка. |
24.02. |
39 |
Українська література |
Урок №42 Інтимна лірика Ліни
Костенко. |
24.02. |
29 |
Українська література |
Урок №26 Збірка «Сонячні
кларнети» Павла Тичини. 1.Опрацювати матеріал ст. 21-27; 2. Виписати із теорії літератури значення терміну «Експресіонізм»
ст.26; |
24.02. |
29 |
Іноземна мова |
Урок №24 Контроль
письма 1.Виконати
завдання із контролю навичок письма за посиланням. |
24.02. |
19 |
Громадянська освіта |
Урок №54 Практичне заняття
«Родинний бюджет». 1.Опрацювати матеріал за
посиланням https://vseprogroshi.com.ua/simejnij-byudzhet-yak-fundament-micno%D1%97-rodini.html; 2. Дайте відповіді на запитання. 1) Чому ми витрачаємо стільки коштів на певну категорію? Чи можна витрачати менше? 2) Чи не варто обмежити певну категорію витрат? 3) Які витрати видаються непотрібними? 4) Які способи економії ви можете запропонувати? |
Дистанційне навчання 23 лютого 2023 року
Дата |
Група |
Предмет |
Завдання |
23.02. |
39 |
Іноземна мова |
Урок №23 Сучасні технології
в медицині. |
23.02. |
39 |
Українська література |
Урок №41 Ліна
Костенко. Творчий шлях.
Особливості індивідуального стилю. |
23.02. |
19 |
Українська мова |
Урок №33 Чергування голосних
та приголосних звуків в українській мові. |
23.02. |
19 |
Українська література |
Урок №33 Повість «Тіні
забутих предків» Михайла Коцюбинського. Образи й
символи повісті. 1.Прочитати повість «Тіні забутих предків» ст.134-152; 2.Опрацювати матеріал ст.152-155; |
23.02. |
19 |
Іноземна мова |
Урок №49 Англійська мова в
українських школах. 1. Вправа 2 ст.122 Переписати і перекласти слова у
словник; 2. Вправа 3 ст.122-123 Прочитати і перекласти текст
(усно), записати план до тексту письмово. |
23.02. |
19 |
Зарубіжна література |
Урок №61 Габріель Гарсіа Маркес. Оповідання «Стариган із крилами». 1.Скласти хронологічну таблицю по біографії Габріеля
Гарсіа Маркеса ст.167-169. 1.Прослухати аудіо книгу
«Стариган з крилами» Г.Г.Маркеса за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=xqskIrINU3E 2. Опрацювати матеріал до вивчення оповідання «Стариган
з крилами» Г.Г.Маркеса ст.170-172. |
Дистанційне навчання 03 лютого 2023 року
Дата |
Група |
Предмет |
Завдання |
03.02. |
29 |
Українська мова |
Урок №20 Аргументи й докази. |
03.02. |
29 |
Українська література |
Урок №19 Інтимна лірика
О.Олеся. («З журбою радість
обнялась…», «Чари ночі», «О слово рідне! Орле скутий!..»). 1.Прослухати поезії за посиланням «О слово рідне! Орле скутий!..»). 2.Опрацювати матеріал (ст.243-245). 3.Вивчити напам’ять поезію
О.Олеся «Чари ночі». |
03.02. |
39 |
Українська мова |
Урок №37 Кома в складному реченні. |
03.02. |
39 |
Українська література |
Урок №37 Василь Симоненко «Задивляюсь у твої зіниці…», «Я…» Коротко про митця («витязь молодої української поезії»).
Традиційність його лірики. Образ України, громадянський вибір поета («Задивляюсь
у твої зіниці…»). Мотив самоствердження людини у складному сучасному
світі, її самодостатність і самоцінність («Я...»). Інтимна лірика В. Симоненка («Ну, скажи, хіба не
фантастично…», «Ікс плюс ігрек»). Роздуми над поезією митця та її мотивами. 1.Опрацюйте матеріал про В.Симоненка та його твори і
законспектуйте ст.190-193; |
03.02. |
29 |
Українська література |
Урок №20 Драматичний етюд
*«По дорозі в казку». Дорога в казку – символ духовних поривань до
кращого життя. Маса, гурт людей і їх провідник. Лідер – сильна особистість.
Трагічна суперечність між мрією, духовністю й жорстокістю. 1. Прослухати аудіо книгу драматичного етюду *«По дорозі в казку». 3.Опрацювати матеріал
на ст.245-247 |
03.02. |
29 |
Іноземна мова |
Урок №21 Вплив людини на
природу. 1.Виконати вправу 5 ст.169 (дати відповіді на питання); 2.Виконати вправу 2 ст.208 (виписати слова у словник і
їх перекласти). |
03.02. |
19 |
Громадянська освіта |
Урок №48 Соціальні цілі економіки Економіка як сфера життя людей. Економічні
потреби та блага. Процеси, що забезпечують задоволення потреб:
виробництво, розподіл, обмін і споживання. Учасники (суб’єкти) економічних
відносин. Зміни потреб та економічних процесів виробництва, розподілу,
обміну, споживання під час війни. Економічна безпека. Соціальна держава. |
Дистанційне навчання 02 лютого 2023 року
Дата |
Група |
Предмет |
Завдання |
02.02. |
39 |
Іноземна мова |
Урок №21 Рідний дім. |
02.02. |
39 |
Українська література |
Урок №36 Літературне «Шістдесятництво». Нова
хвиля відродження української літератури на початку 1960-х років.
«Шістдесятництво» як явище культурологічне й соціальне. Його зв’язок із
дисидентським рухом. Ідейно-стильове розмаїття, тематична і формотворча
новизна творчості «шістдесятників». 1.Прочитати відомості про шістдесятництво і
законспектуйте ст.188-189. |
02.02. |
19 |
Українська мова |
Урок №25 Орфоепічна норма. Орфоепічна помилка.
Орфоепічний словник. |
02.02. |
19 |
Українська література |
Урок №27 Новела «Сойчине
крило» Івана Франка. Гуманізм новели. 1.Прослухати аудіо книгу
І.Франка «Сойчине крило» за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=I_EsqCjVazg
2.Прочитати короткий огляд новели І.Франка «Сойчине
крило» та законспектувати. (ст.108). |
02.02. |
19 |
Іноземна мова |
Урок №43 Розвиток України. |
02.02. |
19 |
Зарубіжна література |
Урок №58 Ернест Міллер Гемінґвей (1899 – 1961). «Старий і море». Віхи життя й творчості митця.
«Кодекс честі» героїв Е. М. Гемінґвея.
Реалістичний, міфологічний і філософський плани повісті «Старий і море». 1. Записати біографію Е. М. Гемінгвейя ст.154-157; 2. Прослухати аудіо книгу
«Старий і море» Е. М. Гемінгвейя за
посиланням https://www.youtube.com/watch?v=mZPsff6JCgY |
Дистанційне навчання 10 грудня
2022 року
Дата |
Група |
Предмет |
Завдання |
10.12. |
29 |
Українська мова |
Урок №17 Різновиди
суперечки. |
10.12. |
29 |
Українська мова |
Урок №18 Правила
ведення суперечки. |
Дистанційне навчання 09 грудня
2022 року
Дата |
Група |
Предмет |
Завдання |
09.12. |
29 |
Іноземна мова |
Урок №19 Забруднення навколишнього середовища. 1.Вправа
8 ст.162 (прочитати текст і виконати завдання після тексту ст.163 ); 2. Вправа
2 ст.164 (переписати слова у словники та їх перекласти); 3.Вправа 4 ст.164 (прочитати твердження і вказати чи це «Так» чи «Ні»). |
09.12. |
39 |
Іноземна мова |
Урок №19 Нова Зеландія. 1.Вправа 3
ст.84-85 (скласти план до тексту); 2.Вправа 4
ст.85 (доповнити дані з тексту); 3.Опрацювати
таблицю «Ступені порівняння прикметників і прислівників» (ст.86); 4.Вправа 10
ст.87 (доповнити речення, використовуючи таблицю ст. 86). |
09.12. |
39 |
Українська мова |
Урок №33 Розділові знаки у простих реченнях,
ускладнених вставними
словами і реченнями. |
09.12. |
19 |
Зарубіжна
література |
Урок №54 Зображення війни як засобу збагачення в драмі
«Матінка Кураж та її діти». Ідеї попередження
та риси «епічного театру» в п’єсі. 1.Написати біографію Б.Брехта ст.119-122; 2.Перегляд п’єси «Матінка Кураж та її діти» за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=UqVeuijkSjg; |
09.12. |
19 |
Громадянська
освіта |
Урок №45 Сталий розвиток. |
09.12. |
39 |
Українська література |
Урок №34 Мрія і
дійсність у новелі «МодриКамень».
Романтична ідея кохання, що перемагає смерть. Образи українського бійця і
юної словачки Терези. Особливість оповіді, роль кольорової гами в нові. 1.Прочитати новелу О.Гончара «Модри камінь»
ст.182-187; 2.Виписати з теорії літератури визначення новели
ст.180; 3.Написати композиційні і жанрові особливості новели
О.Гончара «Модри камінь» ст.180-181. |
09.12. |
29 |
Українська література |
Урок №17 Олександр Олесь. Життя і творчість. |
Дистанційне навчання 08 грудня 2022 року
Дата |
Група |
Предмет |
Завдання |
08.12. |
29 |
Українська мова |
Урок №16 Суперечка
як вид комунікації. |
08.12. |
19 |
Іноземна мова |
Урок №39 Видатні канадці. |
08.12. |
19 |
Іноземна мова |
Урок №40 Політична система в
Україні. |
08.12. |
19 |
Зарубіжна література |
Урок №52 Дж. Орвелл «Скотоферма». Система образів. Боротьба проти страху й
рабської покірності в суспільній свідомості. Поетика антиутопії (фантастика, мова, символи, алегорії) та ін. 1. Прослухати аудіо книгу Дж. Орвелл «Скотоферма» за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=AUdVvs0GkMM 2. Написати аналіз поеми за
посиланням https://dovidka.biz.ua/skotoferma-analiz/
|
08.12. |
19 |
Зарубіжна література |
Урок №53 Епічний
театр Б. Брехта: теоретичні засади й художні практика. Бертольт Брехт (1898-1956) – драматург-новатор. 1.
1.Написати порівняльну характеристику драматичного й епічного театрів ст.117-118. |
08.12. |
39 |
Українська література |
Урок №33 Олесь Гончар. Коротко про письменника. Загальна характеристика
доробку О.Гончара. Творчий злет у 1960-ті роки. Його громадянська й життєва
позиції, роль у духовному відродженні нації. Рання новелістика (1940-ві
роки), її неоромантизм. 1.Прочитати і законспектувати життєпис О.Гончара
ст.178-179; |
Дистанційне навчання 06 грудня
2022 року
Дата |
Група |
Предмет |
Завдання |
06.12. |
19 |
Українська мова |
Урок №23 Написати есе на
тему «Краса і милозвучність української мови». |
06.12. |
39 |
Українська мова |
Урок №32 Кома в
складному реченні. 2. Виконати письмово вправу 5 ст.97-99
|
06.12. |
19 |
Українська література |
Урок №25 Поема *«Мойсей»
– одиніз вершинних творів І.Франка. Проблематика твору: історичний шлях
нації, визначна особистість як її провідник, пробудження національної
свідомості, історичної пам’яті. Пролог до поеми – заповіт українському
народові. Прочитати поему «Мойсей» на ст.99-107. |
06.12. |
19 |
Громадянська освіта |
Урок №44 Соціальні цілі економіки. |
Дистанційне навчання 03 грудня
2022 року
Дата |
Група |
Предмет |
Завдання |
03.12. |
29 |
Українська мова |
Урок №15 Написання есе про явище природи, що викликає
найбільше захоплення й здивування. |
03.12. |
29 |
Українська мова |
Урок №16 Суперечка
як вид комунікації. 1. $59-60 ст.184-185 Конспект. 2. Виконати письмово вправу 4 ст.188
|
03.12. |
19 |
Українська мова |
Урок №22 Мовленнєвий вчинок.
Мовленнєва подія. |
03.12. |
19 |
Українська література |
Урок №24 Філософська поезія. Змістовий зв’язок «Легенди про вічне
життя» з поезією збірки «Зів’яле
листя». Драматизм людських стосунків, роздуми про взаємність кохання. |
Дистанційне навчання 02 грудня
2022 року
Дата |
Група |
Предмет |
Завдання |
02.12. |
29 |
Іноземна мова |
Урок №17 Захистимо нашу
планету. |
02.12. |
39 |
Іноземна мова |
Урок №18 Австралія – країна
контрастів. 1.Вправа
4 ст.80 (доповнити текст даними виразами із вправи 3 ст.79 ); |
02.12. |
39 |
Українська мова |
Урок №31 Розділові знаки у
простих реченнях, ускладнених
відокремленими означеннями, прикладками, обставинами. 1.$37-38 ст.120-121 Опрацювати матеріал; |
02.12. |
19 |
Зарубіжна література |
Урок №51 Розвиток жанру антиутопії у ХХ ст.:
ознаки та представники. Зв'язок творчості Дж. Орвелла із соціально-історичною ситуацією доби. Викриття
сутності тоталітарної системи та її ієрархії в антиутопіях митця. 1.Виписати значення «Антиутопія» та її ознаки ст.106; 2.Напишіть розповідь про життя і творчість Дж.Орвелла
ст.108-110. |
02.12. |
19 |
Громадянська освіта |
Урок №43 Тема 5. Інтернет. Приватність та конфіденційність
у віртуальному світі. Цифрова ідентичність. Соціальні мережі. Права людини в Інтернеті. Безпека та
етика поведінки у мережі. Кіберзлочинність. Особливості захисту прав дітей та
молоді в Інтернеті. 1.Опрацювати Тему 5 $ 36 ст. 160-165. |
02.12. |
39 |
Українська література |
Урок №32 Олесь Гончар
«Модри камень». Коротко про письменника. Творчий злет у 1960-ті
роки. Його громадянська й життєва
позиції, роль у духовному відродженні
нації. Рання новелістика (1940-ві роки), її
неоромантизм. 1.Прочитати і законспектувати життєпис О.Гончара
ст.178-179; |
02.12. |
29 |
Українська література |
Урок №16 Єдність краси природи і
мистецтва, образотворчі засоби в поезії(«Блакитна Панна»). Згадка про
революцію як данина естетиці доби соціальних перетворень(«Інфанта»). |
Дистанційне навчання 01 грудня
2022 року
Дата |
Група |
Предмет |
Завдання |
01.12. |
29 |
Українська мова |
Урок №14 Творення й
відмінювання чоловічих та жіночих
імен по батькові. |
01.12. |
19 |
Іноземна мова |
Урок №37 Сяйво Канади. |
01.12. |
19 |
Іноземна мова |
Урок №38 Свята в Канаді. 1.Вправа 1 ст.96-97 (прочитати і перекласти текст
письмово); |
01.12. |
19 |
Зарубіжна література |
Урок №49 Р.М. Філософський характер
і художня довершеність лірики поета. Читання поезії напам’ять. |
01.12. |
19 |
Зарубіжна література |
Урок №50 Віхи творчого шляху й художні здобутки Федеріко Гарсіа Лорки (1898-1936).
Жанрове розмаїття його лірики. Яскраві образи й символи у віршах поета. («Про царівну Місяцівну»). Своєрідність
художнього світу Ф.Гарсіа Лорки («Гітара»). 1.
Написати біографію Федеріко Гарсіа Лорки; 2.Прочитати
поезію Лорки «Про царівну Місяцівну», записати аналіз цієї поезії.; 3.Прочитати
поезію Лорки «Гітара», записати
аналіз цієї поезії.
|
01.12. |
39 |
Українська література |
Урок №31 Р.М. Написати письмовий
твір – роздум на тему:
«Морально – етичні проблеми, порушені в кіноповісті. (Два ліричні герої:
малий Сашко і зріла людина)». |
Дистанційне навчання 29 листопада 2022 року
Дата |
Група |
Предмет |
Завдання |
29.11. |
19 |
Українська мова |
Урок №21 Ефективність
мовлення. Стратегія і тактика мовленнєвої поведінки. Комунікативний намір. |
29.11. |
39 |
Українська мова |
Урок №30 Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених
однорідними членами речення. |
29.11. |
19 |
Українська література |
Урок №23 Поетична
збірка «Зів’яле листя», загальне
уявлення про її композицію.«Ой ти, дівчино, з горіха зерня», «Чого
являєшся мені...» Місце любовної теми у творчості І.Франка. 1.Опрацювати матеріал ст.86-91.; |
29.11. |
19 |
Громадянська освіта |
Урок №42 Тема4. Критичне
сприйняття та протидія маніпуляціям мас-медіа. Достовірність інформації в мас-медіа.
Джерела інформації. Факт та судження. Авторство медіа тексту Стандарти
подання інформації. Критичний аналіз медіа текстів. |
Дистанційне навчання 26 листопада
2022 року
Дата |
Група |
Предмет |
Завдання |
26.11. |
29 |
Українська мова |
Урок №13 Словозміна
іменників ІV відміни. Особливості кличного відмінка. 2. Перегляд презентації №1, №2 за
посиланням та виконання вправ письмовою. |
26.11. |
29 |
Українська література |
Урок №15 М. Вороний. Життя і творчість. Естетична
програма митця, націленість на модерністські течії в новій літературі. Його
творчість – перша декларація ідей і форм символізму. |
26.11. |
19 |
Іноземна мова |
Урок №35 Географічне
положення Канади. 1.Переписати
слова із перекладом і вивчити (ст.92); 2.Законспектувати утворення
і вживання Future Simple Tense за посиланням |
26.11. |
19 |
Іноземна мова |
Урок №36 Природа Канади. |
Дистанційне навчання 25 листопада 2022 року
Дата |
Група |
Предмет |
Завдання |
25.11 |
29 |
Іноземна мова |
Урок №12 Цифрове середовище. 1.
Виконати вправу 4 ст.154 (написати ваше власне твердження до кожного речення Agree or Disagree); 2.
Вправа 7 ст.155-156. (скласти і записати план до тексту). |
25.11 |
39 |
Іноземна мова |
Урок №17 Канада. 1.
Вправа 4 ст.75 (прочитати і перекласти текс письмово); 2.
Вправа 6 ст.76 (доповнити речення згідно тексту на ст.75). |
25.11 |
39 |
Українська мова |
Урок №29 Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених звертаннями. |
25.11 |
19 |
Зарубіжна література |
Урок №48 Своєрідність
поглядів і поетики Райнера Марії Рільке
(1875-1926). Переосмислення античних міфів у віршах митця («Орфей, Еврідіка, Гермес»). Діалог
ліричного героя з Богом («Згаси мій
зір…»). |
25.11 |
19 |
Громадянська освіта |
Урок №41 Тема 3. Маніпулятивний вплив медіа. Маніпуляції в медіапросторі. Як розпізнати фейкову
інформацію, пропаганду, постправду. Роль медіа у провокуванні конфліктів та поширенні
стереотипів. |
25.11 |
39 |
Українська література |
Урок
№30 Довженко - прозаїк (оповідання часів війни, кіноповість «Україна в
огні»). Джерело вивчення історії його життя і трагічної доби – «Щоденник». Історія написання «Зачарованої Десни»(1942-1956),
автобіографічна основа, сповідальність. Морально-етичні проблеми, порушені в
кіноповісті. 1.Прочитати уривок кіноповісті «Зачарована Десна»
О.Довженка ст.172-177; |
25.11 |
29 |
Українська література |
Урок №14 П.Ч. Леся
Українка. Поезії, «Кассандра», «Одержима», «Бояриня». 1. Прослухати аудіо книги поезій
за посиланнями https://4read.org/1805-ukrayinka-lesya-oderzhima.html; https://4read.org/1807-ukrayinka-lesya-kassandra.html; https://4read.org/1808-ukrayinka-lesya-boyarinya.html; 2. Зробити аналіз поезій. |
Дистанційне навчання 24 листопада 2022 року
Дата |
Група |
Предмет |
Завдання |
||
24.11 |
29 |
Українська мова |
Урок №11 Написання
есе 1.Як писати есе: корисні
поради . Перегляд за посиланням https://zno.if.ua/?p=985 2.Написати есе на тему «Краса і милозвучність української мови». |
||
24.11 |
19 |
Іноземна мова |
Урок №33 Політичний устрій Канади. |
||
24.11 |
19 |
Іноземна мова |
Урок №34 Географічне положення Канади. 1.
Вправа 3 ст.90 (знайти англійською мовою еквіваленти з вправи 3 ст.85-87). |
||
24.11 |
19 |
Зарубіжна література |
Урок №46 Розмаїття течій модернізму й авангардизму в європейській ліриці XXст. Гійом Аполлінер. 1.Виписати значення понять «Авангардизм», «Сюрреалізм»,
«Експресіонізм» ст.52-55; |
||
24.11 |
19 |
Зарубіжна література |
Урок №47 Специфіка віршованої форми каліграм
(«Зарізана голубка і водограй»). Тема кохання й часу у вірші «Міст
Мірабо». Верлібр у творчості Г. Аполлінера. 1.Прочитати поезії
Г.Аполлінера ст.60-62. 2. Зробити аналіз поезій ст.62-64. |
||
24.11 |
39 |
Українська література |
Урок
№29 Олександр Довженко «Щоденник»(періоду війни),«Зачарована Десна». Трагічна творча
біографія митця. Відомий у світі кінорежисер, засновник поетичного кіно.
Романтичне світобачення. Довженко-художник. 1.Прочитайте життєпис О.Довженка і законспектуйте
ст.165-166. |
Дистанційне навчання 22 листопада 2022 року
Дата |
Група |
Предмет |
Завдання |
22.11 |
19 |
Українська мова |
Урок №20 Складання плану виступу;підготовка композиційних частин
виступу(вступ, основної частини і висновків). |
22.11 |
39 |
Українська мова |
Урок №28 Тире між підметом і присудком у простому реченні. |
22.11 |
19 |
Українська
література |
Урок №22
Лірика збірки «З вершин і низин» Івана
Франка. Загальне уявлення про композицію збірки. 1.Вивчити напам’ять поезію І.Франка «Чого являєшся мені у сні?»
ст.85-86; |
22.11 |
19 |
Громадянська освіта |
Урок №40 Свобода слова. Обмеження свободи слова. Свобода мас – медіа –
критерій демократичності суспільства. |
Дистанційне навчання 19
листопада 2022 року
Дата |
Група |
Предмет |
Завдання |
19.11 |
39 |
Українська мова |
Урок №27 Пунктуаційна помилка. |
19.11 |
39 |
Українська
література |
Урок №28 Участь українських
письменників у другій світовій війні.
Активізація патріотичної тематики, героїчного пафосу, посилення
філософічності в літературі цього періоду. Засилля соцреалізму в мистецтві повоєнного періоду. 1.Прочитати матеріал і тезово написати його в зошит.
ст.164-165 |
19.11 |
29 |
Українська мова |
Урок №10 Паралельні закінчення
іменників чоловічого роду давального відмінка (-ові, -еві (-єві) , -у (-ю) ). |
19.11 |
29 |
Українська
література |
Урок №12 Драма – феєрія
«Лісова пісня» Лесі Українки. Фольклорно – міфологічна основа. Символічність образів. |
19.11 |
29 |
Українська
література |
Урок №13 Природа і людина у творі. Неоромантичне
ствердження духовної сутності людини, її творчих можливостей. Конфлікт між
буденним життям і високими пориваннями особистості, дійсністю і мрією. 1. Опрацювати матеріал на ст.224-226; 2. Перегляд навчального матеріалу
|
19.11 |
19 |
Іноземна мова |
Урок №31 Канада. 1.Вправа
3 ст.85-87 (скласти план до тексту); 2.Вправа
4 ст.88 (доповнити речення);
|
19.11 |
19 |
Іноземна мова |
Урок №32 Канада сьогодні. 1.
Вправа 5 ст.88 (записати відповіді на питання).; 2.Повторити утворення та
вживання Present Simple Tense (Теперішній простий час). |
Дистанційне навчання 12 листопада 2022 року
Дата |
Група |
Предмет |
Завдання |
12.11 |
19 |
Українська мова |
Урок №17 Особистість мовця
(чарівність, артистизм,упевненість у собі, щирість, обізнаність,
об’єктивність, доброзичливість). Риси гарного співрозмовника. Вимоги до
мовлення оратора. Комунікативний стан мовця. |
12.11 |
19 |
Українська мова |
Урок №18 Аудиторія(слухач, слухачі).Види
слухання. Цілі слухання. Моделювання аудиторії. Контакт з аудиторією. Прийоми
налагодження контакту. |
12.11 |
19 |
Зарубіжна література |
Урок №41 Альбер Камю (1913
– 1960). «Чума». Віхи життя й особливості світогляду А. Камю. Роман «Чума»: проблематика, сюжет і
композиція. 1.Виписати основні відомості
з біографії А.Камю за посиланням https://www.ukrlib.com.ua/referats-zl/printit.php?tid=7747; 2. Прослухати роман «Чума»
А. Камю за посиланням |
12.11 |
19 |
Зарубіжна література |
Урок №42 Притчевість твору, алегоризм образів і
ситуацій. 1. Опрацювати матеріал за посиланням |
12.11 |
19 |
Громадянська освіта |
Урок №36 Комунікація,
інформація, медіа. Різновиди медіа та їхній розвиток. |
12.11 |
19 |
Громадянська освіта |
Урок №37 Медіа і демократія.
Свобода слова |
12.11 |
19 |
Українська
література |
Урок №19 Іван Франко. Письменник, учений,
громадський діяч. Багатогранність діяльності, її вплив на культурний і
політичний розвиток України. Франко-перекладач, публіцист. 1.Прочитайте
відомості про Івана Франка і випишіть основні події з життя митця |
12.11 |
19 |
Українська
література |
Урок №20 Лірика збірки «З вершин
і низин». Загальне уявлення про композицію збірки. 1.Прочитати твори «Сікстинська мадонна», «Гімн»
ст.82-83; |
Дата |
Група |
Предмет |
Завдання |
05.11 |
19 |
Українська мова |
Урок № 14 Роль риторики в сучасному світі. |
05.11 |
19 |
Українська мова |
Урок № 15 Мовленнєва ситуація. Елементи мовленнєвої ситуації (мовець(адресат),слухач(аудиторія),
предмет мовлення, умови успішного спілкування. |
05.11 |
19 |
Зарубіжна література |
Урок № 36 Трагедія Й.В.Гете «Фауст». Історія створення,
особливості композиції, проблематика. 1. Написати історію створення трагедії «Фауст» Гете
ст.16; |
05.11 |
19 |
Зарубіжна література |
Урок № 37 Образ Фауста, Мефістофеля, Маргарити. Жанрова
своєрідність твору. 1. Написати жанрові особливості трагедії «Фауст» ст.22; 2.Скласти характеристику
образів трагедії «Фауст» Й.В.Гете. |
05.11 |
19 |
Громадянська освіта |
Урок №32 Комунікація, інформація,
медіа. Різновиди медіа та їхній розвиток. |
05.11 |
19 |
Громадянська освіта |
Урок № 33 Медіа і демократія. Свобода слова |
05.11 |
19 |
Українська
література |
Урок №16 Комедія «Мартин Боруля», її сценічна
історія. Дворянство як міф про краще життя. Підміна особистісних етичних
цінностей (чесності, порядності, працелюбства) становою приналежністю. 1.Перетворити текстовий матеріал про жанри драматичних
творів на таблицю (у зошиті) ст.71; 2.Проглянути комедію за
посиланням; 3.Законспектувати матеріал про комедію І.Карпенка –
Карого «Мартин Боруля» ст.72-74
|
05.11 |
19 |
Українська
література |
Урок №17 Психологічна
переконливість розкриття образуМартина Борулі. Значення творчості І.Карпенка-Карого. 1.Напишіть порівняльну характеристику образів з комедії
«Мартин Боруля» І.Карпенка-Карого. ст.72-74; 2.Напишіть які факти із
життєпису І.Карпенка-Карого найбільше вас вразили?
|
Дистанційне навчання 04 листопада 2022 року
Дата |
Група |
Предмет |
Завдання |
04.11 |
39 |
Іноземна мова |
Урок №14 Молоді та активні. 1.Виконати вправу 1ст.56-57 (прочитати текст і
заповнити таблицю); 2. Виконати вправу 7 ст.59 (доповніть речення
правильними прийменниками). |
04.11 |
39 |
Українська мова |
Урок №22 Порядок слів у реченні. Односкладні й неповні
речення. 1. $26-27 ст.85-86 Конспект.
Виконати вправу 5 ст.87-88 (письмово) |
04.11 |
39 |
Українська література |
Урок
№23 Література письменників-емігрантів. «Празька школа» української поезії та
її представники. |
Дистанційне навчання 03 листопада 2022 року
Дата |
Група |
Предмет |
Завдання |
03.11 |
39 |
Українська література |
Урок №22 Р.М. Дискусія – узагальнення на тему: «У чому сенс життя?» (за твором О.Турянського
«Поза межами болю»). |
Дистанційне навчання 01
листопада 2022 року
Дата |
Група |
Предмет |
Завдання |
01.11 |
39 |
Українська мова |
Урок №21 Синтаксичні
конструкції з формою на -но, -то. 1. Опрацювати матеріал з $25 ст.81-82. 2.Виконати вправу 2 ст.82. |
Дистанційне навчання 29 жовтня
2022 року
Дата |
Група |
Предмет |
Завдання |
29.10 |
19 |
Українська мова |
Урок №11 Найпоширеніші
випадки порушення лексичної норми. Кальки з інших мов,недоречне вживання українських слів у
невластивому їм значенні. |
29.10 |
19 |
Українська мова |
Урок №12 Основні групи
фразеологізмів, багатозначність, синонімія й антонімія фразеологізмів.
Уживання слів у фразеологізмах відповідно до їхнього стилістичного
забарвлення. |
29.10 |
19 |
Зарубіжна література |
Урок №31 Контрольна робота. 1. Написати твір на одну із
тем: «Перехід до модернізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці»,
«Драматургія кінця XIX - початкуXX ст.», «Сучасна література в юнацькому читанні». |
29.10 |
19 |
Зарубіжна література |
Урок №32 Мо Янь – сучасний китайський письменник,
лауреат Нобелівської премії з літератури. «Геній» – історія талановитого
юнака, який наполегливо шукає спосіб убезпечення людей від руйнівних
землетрусів. 1.Опрацювати
матеріал за посиланням https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%BE_%D0%AF%D0%BD%D1%8C |
29.10 |
19 |
Громадянська освіта |
Урок №28 Законодавча,
виконавча та судова влада в демократичних країнах. Принципи виборчого права.
Етапи виборчого процесу. |
29.10 |
19 |
Громадянська освіта |
Урок №29 Роль
політичних партій в розвитку демократії. Правовий статус політичних партій в
Україні. Діяльність та вплив політичних партій на демократію. Громадські
організації: правовий статус, діяльність та вплив на демократію. |
29.10 |
19 |
Українська література |
Урок №13 Іван Карпенко-Карий (І.
Тобілевич). Основне
про життєвий і творчий шлях митця, світогляд, багатогранність діяльності. Жанрова різноманітність творів. І. Карпенко-Карий
і «театр корифеїв». Драматургічне новаторство письменника. 1.
Прочитати відомості про Івана-Карпенка Карого та виписати цікаві епізоди з
його життя (ст.64-67). |
29.10 |
19 |
Українська література |
Урок №14 Комедія «Мартин Боруля», її сценічна
історія. Дворянство як міф про краще життя. Підміна особистісних етичних
цінностей (чесності, порядності, працелюбства) становою приналежністю. 1.
Виписати з теорії літератури жанри драматичних творів (ст.71); 2. Перегляд комедії «Мартин
Боруля» І.Карпенка-Карого за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=ZqzhP3G8RwU; 3.
Законспектуйте матеріал про комедію І.Карпенка-Карого «Мартин Боруля» (ст.72-74).
|
Дистанційне навчання 28 жовтня 2022 року
Дата |
Група |
Предмет |
Завдання |
28.10 |
39 |
Іноземна мова |
Урок №13 Батьки і діти. 1.Вправа 6 ст.53-54 (прочитати текст і пронумерувати
частини тексту в правильному порядку); 2. Вправа 8 ст.55 (записати речення обравши найкращу
альтернативу із поданих слів). |
28.10 |
39 |
Українська мова |
Урок №20 Пасивні конструкції з дієсловами на –ся. |
28.10 |
19 |
Зарубіжна література |
Урок №30 Ідея
одухотворення життя й відновлення втрачених зв’язків у драмі-феєрії «Синій птах».
Особливості розвитку сюжету. Роль фантастики. Символіка образів. Трактування
фіналу. 1. Опрацювати матеріал ст.232-233; 2. Перегляд п’єси – казки
«Синій птах» М.Метерлінка за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=lyBuVL2GMYI. |
28.10 |
19 |
Громадянська освіта |
Урок №27 Демократична
держава. Виникнення і зміст демократії. Цінності демократії. Демократичні
інститути. Конституція та її призначення. |
28.10 |
39 |
Українська література |
Урок
№21 «Поза межами болю» О.
Турянського. 1.Виписати з теорії літератури поняття «Поема в прозі» (ст.142); 2. Прочитати повість-поему «Поза межами болю» О.
Турянського (ст.145-150); |
Дистанційне навчання 27 жовтня 2022 року
Дата |
Група |
Предмет |
Завдання |
27.10 |
19 |
Іноземна мова |
Урок №22 Музеї України |
27.10 |
19 |
Іноземна мова |
Урок №23 Шедеври мистецтва 1.Вправа 3 ст.63 (переписати слова та їх перекласти,
скласти по одному реченню із кожним словом). |
27.10 |
19 |
Зарубіжна література |
Урок №28 Артюр Рембо (1854-1891). «Голосівки», «Моя
циганерія». Художнє новаторство А.
Рембо. Поєднання рис імпресіонізму й символізму в сонеті «Голосівки». Образ
ліричного героя у вірші «Моя циганерія». 1. 1.Перегляд навчального матеріалу. Конспект. 2.Опрацювати матеріал ст.216-221 3.Прочитати поезії АртюрРембо«Голосівки», «Моя циганерія» ст.228-229 |
27.10 |
19 |