Шановні учні! Будь ласка надсилайте виконані завдання
на електронну адресу: innastelmah1@gmail.com
Дистанційне навчання 24 лютого
2023 року
Дата |
Група |
Предмет |
Завдання |
24.02. |
29 |
Українська мова |
Урок №23 Поняття мовної
стійкості. Джерела, що живлять мовну стійкість. |
24.02. |
29 |
Українська література |
Урок №25 Павло Тичина. Основне з життя і творчості поета. 1. Виписати значення терміну «Вітаїстичність» ст.16; 2.Прочитати життєпис Павла Тичини та записати
найцікавіші епізоди з його життя ст.17-19; |
24.02. |
39 |
Українська мова |
Урок №40 Стилістична
помилка. |
24.02. |
39 |
Українська література |
Урок №42 Інтимна лірика Ліни
Костенко. |
24.02. |
29 |
Українська література |
Урок №26 Збірка «Сонячні
кларнети» Павла Тичини. 1.Опрацювати матеріал ст. 21-27; 2. Виписати із теорії літератури значення терміну «Експресіонізм»
ст.26; |
24.02. |
29 |
Іноземна мова |
Урок №24 Контроль
письма 1.Виконати
завдання із контролю навичок письма за посиланням. |
24.02. |
19 |
Громадянська освіта |
Урок №54 Практичне заняття
«Родинний бюджет». 1.Опрацювати матеріал за
посиланням https://vseprogroshi.com.ua/simejnij-byudzhet-yak-fundament-micno%D1%97-rodini.html; 2. Дайте відповіді на запитання. 1) Чому ми витрачаємо стільки коштів на певну категорію? Чи можна витрачати менше? 2) Чи не варто обмежити певну категорію витрат? 3) Які витрати видаються непотрібними? 4) Які способи економії ви можете запропонувати? |
Дистанційне навчання 23 лютого 2023 року
Дата |
Група |
Предмет |
Завдання |
23.02. |
39 |
Іноземна мова |
Урок №23 Сучасні технології
в медицині. |
23.02. |
39 |
Українська література |
Урок №41 Ліна
Костенко. Творчий шлях.
Особливості індивідуального стилю. |
23.02. |
19 |
Українська мова |
Урок №33 Чергування голосних
та приголосних звуків в українській мові. |
23.02. |
19 |
Українська література |
Урок №33 Повість «Тіні
забутих предків» Михайла Коцюбинського. Образи й
символи повісті. 1.Прочитати повість «Тіні забутих предків» ст.134-152; 2.Опрацювати матеріал ст.152-155; |
23.02. |
19 |
Іноземна мова |
Урок №49 Англійська мова в
українських школах. 1. Вправа 2 ст.122 Переписати і перекласти слова у
словник; 2. Вправа 3 ст.122-123 Прочитати і перекласти текст
(усно), записати план до тексту письмово. |
23.02. |
19 |
Зарубіжна література |
Урок №61 Габріель Гарсіа Маркес. Оповідання «Стариган із крилами». 1.Скласти хронологічну таблицю по біографії Габріеля
Гарсіа Маркеса ст.167-169. 1.Прослухати аудіо книгу
«Стариган з крилами» Г.Г.Маркеса за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=xqskIrINU3E 2. Опрацювати матеріал до вивчення оповідання «Стариган
з крилами» Г.Г.Маркеса ст.170-172. |
Дистанційне навчання 03 лютого 2023 року
Дата |
Група |
Предмет |
Завдання |
03.02. |
29 |
Українська мова |
Урок №20 Аргументи й докази. |
03.02. |
29 |
Українська література |
Урок №19 Інтимна лірика
О.Олеся. («З журбою радість
обнялась…», «Чари ночі», «О слово рідне! Орле скутий!..»). 1.Прослухати поезії за посиланням «О слово рідне! Орле скутий!..»). 2.Опрацювати матеріал (ст.243-245). 3.Вивчити напам’ять поезію
О.Олеся «Чари ночі». |
03.02. |
39 |
Українська мова |
Урок №37 Кома в складному реченні. |
03.02. |
39 |
Українська література |
Урок №37 Василь Симоненко «Задивляюсь у твої зіниці…», «Я…» Коротко про митця («витязь молодої української поезії»).
Традиційність його лірики. Образ України, громадянський вибір поета («Задивляюсь
у твої зіниці…»). Мотив самоствердження людини у складному сучасному
світі, її самодостатність і самоцінність («Я...»). Інтимна лірика В. Симоненка («Ну, скажи, хіба не
фантастично…», «Ікс плюс ігрек»). Роздуми над поезією митця та її мотивами. 1.Опрацюйте матеріал про В.Симоненка та його твори і
законспектуйте ст.190-193; |
03.02. |
29 |
Українська література |
Урок №20 Драматичний етюд
*«По дорозі в казку». Дорога в казку – символ духовних поривань до
кращого життя. Маса, гурт людей і їх провідник. Лідер – сильна особистість.
Трагічна суперечність між мрією, духовністю й жорстокістю. 1. Прослухати аудіо книгу драматичного етюду *«По дорозі в казку». 3.Опрацювати матеріал
на ст.245-247 |
03.02. |
29 |
Іноземна мова |
Урок №21 Вплив людини на
природу. 1.Виконати вправу 5 ст.169 (дати відповіді на питання); 2.Виконати вправу 2 ст.208 (виписати слова у словник і
їх перекласти). |
03.02. |
19 |
Громадянська освіта |
Урок №48 Соціальні цілі економіки Економіка як сфера життя людей. Економічні
потреби та блага. Процеси, що забезпечують задоволення потреб:
виробництво, розподіл, обмін і споживання. Учасники (суб’єкти) економічних
відносин. Зміни потреб та економічних процесів виробництва, розподілу,
обміну, споживання під час війни. Економічна безпека. Соціальна держава. |
Дистанційне навчання 02 лютого 2023 року
Дата |
Група |
Предмет |
Завдання |
02.02. |
39 |
Іноземна мова |
Урок №21 Рідний дім. |
02.02. |
39 |
Українська література |
Урок №36 Літературне «Шістдесятництво». Нова
хвиля відродження української літератури на початку 1960-х років.
«Шістдесятництво» як явище культурологічне й соціальне. Його зв’язок із
дисидентським рухом. Ідейно-стильове розмаїття, тематична і формотворча
новизна творчості «шістдесятників». 1.Прочитати відомості про шістдесятництво і
законспектуйте ст.188-189. |
02.02. |
19 |
Українська мова |
Урок №25 Орфоепічна норма. Орфоепічна помилка.
Орфоепічний словник. |
02.02. |
19 |
Українська література |
Урок №27 Новела «Сойчине
крило» Івана Франка. Гуманізм новели. 1.Прослухати аудіо книгу
І.Франка «Сойчине крило» за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=I_EsqCjVazg
2.Прочитати короткий огляд новели І.Франка «Сойчине
крило» та законспектувати. (ст.108). |
02.02. |
19 |
Іноземна мова |
Урок №43 Розвиток України. |
02.02. |
19 |
Зарубіжна література |
Урок №58 Ернест Міллер Гемінґвей (1899 – 1961). «Старий і море». Віхи життя й творчості митця.
«Кодекс честі» героїв Е. М. Гемінґвея.
Реалістичний, міфологічний і філософський плани повісті «Старий і море». 1. Записати біографію Е. М. Гемінгвейя ст.154-157; 2. Прослухати аудіо книгу
«Старий і море» Е. М. Гемінгвейя за
посиланням https://www.youtube.com/watch?v=mZPsff6JCgY |
Дистанційне навчання 10 грудня
2022 року
Дата |
Група |
Предмет |
Завдання |
10.12. |
29 |
Українська мова |
Урок №17 Різновиди
суперечки. |
10.12. |
29 |
Українська мова |
Урок №18 Правила
ведення суперечки. |
Дистанційне навчання 09 грудня
2022 року
Дата |
Група |
Предмет |
Завдання |
09.12. |
29 |
Іноземна мова |
Урок №19 Забруднення навколишнього середовища. 1.Вправа
8 ст.162 (прочитати текст і виконати завдання після тексту ст.163 ); 2. Вправа
2 ст.164 (переписати слова у словники та їх перекласти); 3.Вправа 4 ст.164 (прочитати твердження і вказати чи це «Так» чи «Ні»). |
09.12. |
39 |
Іноземна мова |
Урок №19 Нова Зеландія. 1.Вправа 3
ст.84-85 (скласти план до тексту); 2.Вправа 4
ст.85 (доповнити дані з тексту); 3.Опрацювати
таблицю «Ступені порівняння прикметників і прислівників» (ст.86); 4.Вправа 10
ст.87 (доповнити речення, використовуючи таблицю ст. 86). |
09.12. |
39 |
Українська мова |
Урок №33 Розділові знаки у простих реченнях,
ускладнених вставними
словами і реченнями. |
09.12. |
19 |
Зарубіжна
література |
Урок №54 Зображення війни як засобу збагачення в драмі
«Матінка Кураж та її діти». Ідеї попередження
та риси «епічного театру» в п’єсі. 1.Написати біографію Б.Брехта ст.119-122; 2.Перегляд п’єси «Матінка Кураж та її діти» за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=UqVeuijkSjg; |
09.12. |
19 |
Громадянська
освіта |
Урок №45 Сталий розвиток. |
09.12. |
39 |
Українська література |
Урок №34 Мрія і
дійсність у новелі «МодриКамень».
Романтична ідея кохання, що перемагає смерть. Образи українського бійця і
юної словачки Терези. Особливість оповіді, роль кольорової гами в нові. 1.Прочитати новелу О.Гончара «Модри камінь»
ст.182-187; 2.Виписати з теорії літератури визначення новели
ст.180; 3.Написати композиційні і жанрові особливості новели
О.Гончара «Модри камінь» ст.180-181. |
09.12. |
29 |
Українська література |
Урок №17 Олександр Олесь. Життя і творчість. |
Дистанційне навчання 08 грудня 2022 року
Дата |
Група |
Предмет |
Завдання |
08.12. |
29 |
Українська мова |
Урок №16 Суперечка
як вид комунікації. |
08.12. |
19 |
Іноземна мова |
Урок №39 Видатні канадці. |
08.12. |
19 |
Іноземна мова |
Урок №40 Політична система в
Україні. |
08.12. |
19 |
Зарубіжна література |
Урок №52 Дж. Орвелл «Скотоферма». Система образів. Боротьба проти страху й
рабської покірності в суспільній свідомості. Поетика антиутопії (фантастика, мова, символи, алегорії) та ін. 1. Прослухати аудіо книгу Дж. Орвелл «Скотоферма» за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=AUdVvs0GkMM 2. Написати аналіз поеми за
посиланням https://dovidka.biz.ua/skotoferma-analiz/
|
08.12. |
19 |
Зарубіжна література |
Урок №53 Епічний
театр Б. Брехта: теоретичні засади й художні практика. Бертольт Брехт (1898-1956) – драматург-новатор. 1.
1.Написати порівняльну характеристику драматичного й епічного театрів ст.117-118. |
08.12. |
39 |
Українська література |
Урок №33 Олесь Гончар. Коротко про письменника. Загальна характеристика
доробку О.Гончара. Творчий злет у 1960-ті роки. Його громадянська й життєва
позиції, роль у духовному відродженні нації. Рання новелістика (1940-ві
роки), її неоромантизм. 1.Прочитати і законспектувати життєпис О.Гончара
ст.178-179; |
Дистанційне навчання 06 грудня
2022 року
Дата |
Група |
Предмет |
Завдання |
06.12. |
19 |
Українська мова |
Урок №23 Написати есе на
тему «Краса і милозвучність української мови». |
06.12. |
39 |
Українська мова |
Урок №32 Кома в
складному реченні. 2. Виконати письмово вправу 5 ст.97-99
|
06.12. |
19 |
Українська література |
Урок №25 Поема *«Мойсей»
– одиніз вершинних творів І.Франка. Проблематика твору: історичний шлях
нації, визначна особистість як її провідник, пробудження національної
свідомості, історичної пам’яті. Пролог до поеми – заповіт українському
народові. Прочитати поему «Мойсей» на ст.99-107. |
06.12. |
19 |
Громадянська освіта |
Урок №44 Соціальні цілі економіки. |
Дистанційне навчання 03 грудня
2022 року
Дата |
Група |
Предмет |
Завдання |
03.12. |
29 |
Українська мова |
Урок №15 Написання есе про явище природи, що викликає
найбільше захоплення й здивування. |
03.12. |
29 |
Українська мова |
Урок №16 Суперечка
як вид комунікації. 1. $59-60 ст.184-185 Конспект. 2. Виконати письмово вправу 4 ст.188
|
03.12. |
19 |
Українська мова |
Урок №22 Мовленнєвий вчинок.
Мовленнєва подія. |
03.12. |
19 |
Українська література |
Урок №24 Філософська поезія. Змістовий зв’язок «Легенди про вічне
життя» з поезією збірки «Зів’яле
листя». Драматизм людських стосунків, роздуми про взаємність кохання. |
Дистанційне навчання 02 грудня
2022 року
Дата |
Група |
Предмет |
Завдання |
02.12. |
29 |
Іноземна мова |
Урок №17 Захистимо нашу
планету. |
02.12. |
39 |
Іноземна мова |
Урок №18 Австралія – країна
контрастів. 1.Вправа
4 ст.80 (доповнити текст даними виразами із вправи 3 ст.79 ); |
02.12. |
39 |
Українська мова |
Урок №31 Розділові знаки у
простих реченнях, ускладнених
відокремленими означеннями, прикладками, обставинами. 1.$37-38 ст.120-121 Опрацювати матеріал; |
02.12. |
19 |
Зарубіжна література |
Урок №51 Розвиток жанру антиутопії у ХХ ст.:
ознаки та представники. Зв'язок творчості Дж. Орвелла із соціально-історичною ситуацією доби. Викриття
сутності тоталітарної системи та її ієрархії в антиутопіях митця. 1.Виписати значення «Антиутопія» та її ознаки ст.106; 2.Напишіть розповідь про життя і творчість Дж.Орвелла
ст.108-110. |
02.12. |
19 |
Громадянська освіта |
Урок №43 Тема 5. Інтернет. Приватність та конфіденційність
у віртуальному світі. Цифрова ідентичність. Соціальні мережі. Права людини в Інтернеті. Безпека та
етика поведінки у мережі. Кіберзлочинність. Особливості захисту прав дітей та
молоді в Інтернеті. 1.Опрацювати Тему 5 $ 36 ст. 160-165. |
02.12. |
39 |
Українська література |
Урок №32 Олесь Гончар
«Модри камень». Коротко про письменника. Творчий злет у 1960-ті
роки. Його громадянська й життєва
позиції, роль у духовному відродженні
нації. Рання новелістика (1940-ві роки), її
неоромантизм. 1.Прочитати і законспектувати життєпис О.Гончара
ст.178-179; |
02.12. |
29 |
Українська література |
Урок №16 Єдність краси природи і
мистецтва, образотворчі засоби в поезії(«Блакитна Панна»). Згадка про
революцію як данина естетиці доби соціальних перетворень(«Інфанта»). |
Дистанційне навчання 01 грудня
2022 року
Дата |
Група |
Предмет |
Завдання |
01.12. |
29 |
Українська мова |
Урок №14 Творення й
відмінювання чоловічих та жіночих
імен по батькові. |
01.12. |
19 |
Іноземна мова |
Урок №37 Сяйво Канади. |
01.12. |
19 |
Іноземна мова |
Урок №38 Свята в Канаді. 1.Вправа 1 ст.96-97 (прочитати і перекласти текст
письмово); |
01.12. |
19 |
Зарубіжна література |
Урок №49 Р.М. Філософський характер
і художня довершеність лірики поета. Читання поезії напам’ять. |
01.12. |
19 |
Зарубіжна література |
Урок №50 Віхи творчого шляху й художні здобутки Федеріко Гарсіа Лорки (1898-1936).
Жанрове розмаїття його лірики. Яскраві образи й символи у віршах поета. («Про царівну Місяцівну»). Своєрідність
художнього світу Ф.Гарсіа Лорки («Гітара»). 1.
Написати біографію Федеріко Гарсіа Лорки; 2.Прочитати
поезію Лорки «Про царівну Місяцівну», записати аналіз цієї поезії.; 3.Прочитати
поезію Лорки «Гітара», записати
аналіз цієї поезії.
|
01.12. |
39 |
Українська література |
Урок №31 Р.М. Написати письмовий
твір – роздум на тему:
«Морально – етичні проблеми, порушені в кіноповісті. (Два ліричні герої:
малий Сашко і зріла людина)». |
Дистанційне навчання 29 листопада 2022 року
Дата |
Група |
Предмет |
Завдання |
29.11. |
19 |
Українська мова |
Урок №21 Ефективність
мовлення. Стратегія і тактика мовленнєвої поведінки. Комунікативний намір. |
29.11. |
39 |
Українська мова |
Урок №30 Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених
однорідними членами речення. |
29.11. |
19 |
Українська література |
Урок №23 Поетична
збірка «Зів’яле листя», загальне
уявлення про її композицію.«Ой ти, дівчино, з горіха зерня», «Чого
являєшся мені...» Місце любовної теми у творчості І.Франка. 1.Опрацювати матеріал ст.86-91.; |
29.11. |
19 |
Громадянська освіта |
Урок №42 Тема4. Критичне
сприйняття та протидія маніпуляціям мас-медіа. Достовірність інформації в мас-медіа.
Джерела інформації. Факт та судження. Авторство медіа тексту Стандарти
подання інформації. Критичний аналіз медіа текстів. |
Дистанційне навчання 26 листопада
2022 року
Дата |
Група |
Предмет |
Завдання |
26.11. |
29 |
Українська мова |
Урок №13 Словозміна
іменників ІV відміни. Особливості кличного відмінка. 2. Перегляд презентації №1, №2 за
посиланням та виконання вправ письмовою. |
26.11. |
29 |
Українська література |
Урок №15 М. Вороний. Життя і творчість. Естетична
програма митця, націленість на модерністські течії в новій літературі. Його
творчість – перша декларація ідей і форм символізму. |
26.11. |
19 |
Іноземна мова |
Урок №35 Географічне
положення Канади. 1.Переписати
слова із перекладом і вивчити (ст.92); 2.Законспектувати утворення
і вживання Future Simple Tense за посиланням |
26.11. |
19 |
Іноземна мова |
Урок №36 Природа Канади. |
Дистанційне навчання 25 листопада 2022 року
Дата |
Група |
Предмет |
Завдання |
25.11 |
29 |
Іноземна мова |
Урок №12 Цифрове середовище. 1.
Виконати вправу 4 ст.154 (написати ваше власне твердження до кожного речення Agree or Disagree); 2.
Вправа 7 ст.155-156. (скласти і записати план до тексту). |
25.11 |
39 |
Іноземна мова |
Урок №17 Канада. 1.
Вправа 4 ст.75 (прочитати і перекласти текс письмово); 2.
Вправа 6 ст.76 (доповнити речення згідно тексту на ст.75). |
25.11 |
39 |
Українська мова |
Урок №29 Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених звертаннями. |
25.11 |
19 |
Зарубіжна література |
Урок №48 Своєрідність
поглядів і поетики Райнера Марії Рільке
(1875-1926). Переосмислення античних міфів у віршах митця («Орфей, Еврідіка, Гермес»). Діалог
ліричного героя з Богом («Згаси мій
зір…»). |
25.11 |
19 |
Громадянська освіта |
Урок №41 Тема 3. Маніпулятивний вплив медіа. Маніпуляції в медіапросторі. Як розпізнати фейкову
інформацію, пропаганду, постправду. Роль медіа у провокуванні конфліктів та поширенні
стереотипів. |
25.11 |
39 |
Українська література |
Урок
№30 Довженко - прозаїк (оповідання часів війни, кіноповість «Україна в
огні»). Джерело вивчення історії його життя і трагічної доби – «Щоденник». Історія написання «Зачарованої Десни»(1942-1956),
автобіографічна основа, сповідальність. Морально-етичні проблеми, порушені в
кіноповісті. 1.Прочитати уривок кіноповісті «Зачарована Десна»
О.Довженка ст.172-177; |
25.11 |
29 |
Українська література |
Урок №14 П.Ч. Леся
Українка. Поезії, «Кассандра», «Одержима», «Бояриня». 1. Прослухати аудіо книги поезій
за посиланнями https://4read.org/1805-ukrayinka-lesya-oderzhima.html; https://4read.org/1807-ukrayinka-lesya-kassandra.html; https://4read.org/1808-ukrayinka-lesya-boyarinya.html; 2. Зробити аналіз поезій. |
Дистанційне навчання 24 листопада 2022 року
Дата |
Група |
Предмет |
Завдання |
||
24.11 |
29 |
Українська мова |
Урок №11 Написання
есе 1.Як писати есе: корисні
поради . Перегляд за посиланням https://zno.if.ua/?p=985 2.Написати есе на тему «Краса і милозвучність української мови». |
||
24.11 |
19 |
Іноземна мова |
Урок №33 Політичний устрій Канади. |
||
24.11 |
19 |
Іноземна мова |
Урок №34 Географічне положення Канади. 1.
Вправа 3 ст.90 (знайти англійською мовою еквіваленти з вправи 3 ст.85-87). |
||
24.11 |
19 |
Зарубіжна література |
Урок №46 Розмаїття течій модернізму й авангардизму в європейській ліриці XXст. Гійом Аполлінер. 1.Виписати значення понять «Авангардизм», «Сюрреалізм»,
«Експресіонізм» ст.52-55; |
||
24.11 |
19 |
Зарубіжна література |
Урок №47 Специфіка віршованої форми каліграм
(«Зарізана голубка і водограй»). Тема кохання й часу у вірші «Міст
Мірабо». Верлібр у творчості Г. Аполлінера. 1.Прочитати поезії
Г.Аполлінера ст.60-62. 2. Зробити аналіз поезій ст.62-64. |
||
24.11 |
39 |
Українська література |
Урок
№29 Олександр Довженко «Щоденник»(періоду війни),«Зачарована Десна». Трагічна творча
біографія митця. Відомий у світі кінорежисер, засновник поетичного кіно.
Романтичне світобачення. Довженко-художник. 1.Прочитайте життєпис О.Довженка і законспектуйте
ст.165-166. |
Дистанційне навчання 22 листопада 2022 року
Дата |
Група |
Предмет |
Завдання |
22.11 |
19 |
Українська мова |
Урок №20 Складання плану виступу;підготовка композиційних частин
виступу(вступ, основної частини і висновків). |
22.11 |
39 |
Українська мова |
Урок №28 Тире між підметом і присудком у простому реченні. |
22.11 |
19 |
Українська
література |
Урок №22
Лірика збірки «З вершин і низин» Івана
Франка. Загальне уявлення про композицію збірки. 1.Вивчити напам’ять поезію І.Франка «Чого являєшся мені у сні?»
ст.85-86; |
22.11 |
19 |
Громадянська освіта |
Урок №40 Свобода слова. Обмеження свободи слова. Свобода мас – медіа –
критерій демократичності суспільства. |
Дистанційне навчання 19
листопада 2022 року
Дата |
Група |
Предмет |
Завдання |
19.11 |
39 |
Українська мова |
Урок №27 Пунктуаційна помилка. |
19.11 |
39 |
Українська
література |
Урок №28 Участь українських
письменників у другій світовій війні.
Активізація патріотичної тематики, героїчного пафосу, посилення
філософічності в літературі цього періоду. Засилля соцреалізму в мистецтві повоєнного періоду. 1.Прочитати матеріал і тезово написати його в зошит.
ст.164-165 |
19.11 |
29 |
Українська мова |
Урок №10 Паралельні закінчення
іменників чоловічого роду давального відмінка (-ові, -еві (-єві) , -у (-ю) ). |
19.11 |
29 |
Українська
література |
Урок №12 Драма – феєрія
«Лісова пісня» Лесі Українки. Фольклорно – міфологічна основа. Символічність образів. |
19.11 |
29 |
Українська
література |
Урок №13 Природа і людина у творі. Неоромантичне
ствердження духовної сутності людини, її творчих можливостей. Конфлікт між
буденним життям і високими пориваннями особистості, дійсністю і мрією. 1. Опрацювати матеріал на ст.224-226; 2. Перегляд навчального матеріалу
|
19.11 |
19 |
Іноземна мова |
Урок №31 Канада. 1.Вправа
3 ст.85-87 (скласти план до тексту); 2.Вправа
4 ст.88 (доповнити речення);
|
19.11 |
19 |
Іноземна мова |
Урок №32 Канада сьогодні. 1.
Вправа 5 ст.88 (записати відповіді на питання).; 2.Повторити утворення та
вживання Present Simple Tense (Теперішній простий час). |
Дистанційне навчання 12 листопада 2022 року
Дата |
Група |
Предмет |
Завдання |
12.11 |
19 |
Українська мова |
Урок №17 Особистість мовця
(чарівність, артистизм,упевненість у собі, щирість, обізнаність,
об’єктивність, доброзичливість). Риси гарного співрозмовника. Вимоги до
мовлення оратора. Комунікативний стан мовця. |
12.11 |
19 |
Українська мова |
Урок №18 Аудиторія(слухач, слухачі).Види
слухання. Цілі слухання. Моделювання аудиторії. Контакт з аудиторією. Прийоми
налагодження контакту. |
12.11 |
19 |
Зарубіжна література |
Урок №41 Альбер Камю (1913
– 1960). «Чума». Віхи життя й особливості світогляду А. Камю. Роман «Чума»: проблематика, сюжет і
композиція. 1.Виписати основні відомості
з біографії А.Камю за посиланням https://www.ukrlib.com.ua/referats-zl/printit.php?tid=7747; 2. Прослухати роман «Чума»
А. Камю за посиланням |
12.11 |
19 |
Зарубіжна література |
Урок №42 Притчевість твору, алегоризм образів і
ситуацій. 1. Опрацювати матеріал за посиланням |
12.11 |
19 |
Громадянська освіта |
Урок №36 Комунікація,
інформація, медіа. Різновиди медіа та їхній розвиток. |
12.11 |
19 |
Громадянська освіта |
Урок №37 Медіа і демократія.
Свобода слова |
12.11 |
19 |
Українська
література |
Урок №19 Іван Франко. Письменник, учений,
громадський діяч. Багатогранність діяльності, її вплив на культурний і
політичний розвиток України. Франко-перекладач, публіцист. 1.Прочитайте
відомості про Івана Франка і випишіть основні події з життя митця |
12.11 |
19 |
Українська
література |
Урок №20 Лірика збірки «З вершин
і низин». Загальне уявлення про композицію збірки. 1.Прочитати твори «Сікстинська мадонна», «Гімн»
ст.82-83; |
Дата |
Група |
Предмет |
Завдання |
05.11 |
19 |
Українська мова |
Урок № 14 Роль риторики в сучасному світі. |
05.11 |
19 |
Українська мова |
Урок № 15 Мовленнєва ситуація. Елементи мовленнєвої ситуації (мовець(адресат),слухач(аудиторія),
предмет мовлення, умови успішного спілкування. |
05.11 |
19 |
Зарубіжна література |
Урок № 36 Трагедія Й.В.Гете «Фауст». Історія створення,
особливості композиції, проблематика. 1. Написати історію створення трагедії «Фауст» Гете
ст.16; |
05.11 |
19 |
Зарубіжна література |
Урок № 37 Образ Фауста, Мефістофеля, Маргарити. Жанрова
своєрідність твору. 1. Написати жанрові особливості трагедії «Фауст» ст.22; 2.Скласти характеристику
образів трагедії «Фауст» Й.В.Гете. |
05.11 |
19 |
Громадянська освіта |
Урок №32 Комунікація, інформація,
медіа. Різновиди медіа та їхній розвиток. |
05.11 |
19 |
Громадянська освіта |
Урок № 33 Медіа і демократія. Свобода слова |
05.11 |
19 |
Українська
література |
Урок №16 Комедія «Мартин Боруля», її сценічна
історія. Дворянство як міф про краще життя. Підміна особистісних етичних
цінностей (чесності, порядності, працелюбства) становою приналежністю. 1.Перетворити текстовий матеріал про жанри драматичних
творів на таблицю (у зошиті) ст.71; 2.Проглянути комедію за
посиланням; 3.Законспектувати матеріал про комедію І.Карпенка –
Карого «Мартин Боруля» ст.72-74
|
05.11 |
19 |
Українська
література |
Урок №17 Психологічна
переконливість розкриття образуМартина Борулі. Значення творчості І.Карпенка-Карого. 1.Напишіть порівняльну характеристику образів з комедії
«Мартин Боруля» І.Карпенка-Карого. ст.72-74; 2.Напишіть які факти із
життєпису І.Карпенка-Карого найбільше вас вразили?
|
Дистанційне навчання 04 листопада 2022 року
Дата |
Група |
Предмет |
Завдання |
04.11 |
39 |
Іноземна мова |
Урок №14 Молоді та активні. 1.Виконати вправу 1ст.56-57 (прочитати текст і
заповнити таблицю); 2. Виконати вправу 7 ст.59 (доповніть речення
правильними прийменниками). |
04.11 |
39 |
Українська мова |
Урок №22 Порядок слів у реченні. Односкладні й неповні
речення. 1. $26-27 ст.85-86 Конспект.
Виконати вправу 5 ст.87-88 (письмово) |
04.11 |
39 |
Українська література |
Урок
№23 Література письменників-емігрантів. «Празька школа» української поезії та
її представники. |
Дистанційне навчання 03 листопада 2022 року
Дата |
Група |
Предмет |
Завдання |
03.11 |
39 |
Українська література |
Урок №22 Р.М. Дискусія – узагальнення на тему: «У чому сенс життя?» (за твором О.Турянського
«Поза межами болю»). |
Дистанційне навчання 01
листопада 2022 року
Дата |
Група |
Предмет |
Завдання |
01.11 |
39 |
Українська мова |
Урок №21 Синтаксичні
конструкції з формою на -но, -то. 1. Опрацювати матеріал з $25 ст.81-82. 2.Виконати вправу 2 ст.82. |
Дистанційне навчання 29 жовтня
2022 року
Дата |
Група |
Предмет |
Завдання |
29.10 |
19 |
Українська мова |
Урок №11 Найпоширеніші
випадки порушення лексичної норми. Кальки з інших мов,недоречне вживання українських слів у
невластивому їм значенні. |
29.10 |
19 |
Українська мова |
Урок №12 Основні групи
фразеологізмів, багатозначність, синонімія й антонімія фразеологізмів.
Уживання слів у фразеологізмах відповідно до їхнього стилістичного
забарвлення. |
29.10 |
19 |
Зарубіжна література |
Урок №31 Контрольна робота. 1. Написати твір на одну із
тем: «Перехід до модернізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці»,
«Драматургія кінця XIX - початкуXX ст.», «Сучасна література в юнацькому читанні». |
29.10 |
19 |
Зарубіжна література |
Урок №32 Мо Янь – сучасний китайський письменник,
лауреат Нобелівської премії з літератури. «Геній» – історія талановитого
юнака, який наполегливо шукає спосіб убезпечення людей від руйнівних
землетрусів. 1.Опрацювати
матеріал за посиланням https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%BE_%D0%AF%D0%BD%D1%8C |
29.10 |
19 |
Громадянська освіта |
Урок №28 Законодавча,
виконавча та судова влада в демократичних країнах. Принципи виборчого права.
Етапи виборчого процесу. |
29.10 |
19 |
Громадянська освіта |
Урок №29 Роль
політичних партій в розвитку демократії. Правовий статус політичних партій в
Україні. Діяльність та вплив політичних партій на демократію. Громадські
організації: правовий статус, діяльність та вплив на демократію. |
29.10 |
19 |
Українська література |
Урок №13 Іван Карпенко-Карий (І.
Тобілевич). Основне
про життєвий і творчий шлях митця, світогляд, багатогранність діяльності. Жанрова різноманітність творів. І. Карпенко-Карий
і «театр корифеїв». Драматургічне новаторство письменника. 1.
Прочитати відомості про Івана-Карпенка Карого та виписати цікаві епізоди з
його життя (ст.64-67). |
29.10 |
19 |
Українська література |
Урок №14 Комедія «Мартин Боруля», її сценічна
історія. Дворянство як міф про краще життя. Підміна особистісних етичних
цінностей (чесності, порядності, працелюбства) становою приналежністю. 1.
Виписати з теорії літератури жанри драматичних творів (ст.71); 2. Перегляд комедії «Мартин
Боруля» І.Карпенка-Карого за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=ZqzhP3G8RwU; 3.
Законспектуйте матеріал про комедію І.Карпенка-Карого «Мартин Боруля» (ст.72-74).
|
Дистанційне навчання 28 жовтня 2022 року
Дата |
Група |
Предмет |
Завдання |
28.10 |
39 |
Іноземна мова |
Урок №13 Батьки і діти. 1.Вправа 6 ст.53-54 (прочитати текст і пронумерувати
частини тексту в правильному порядку); 2. Вправа 8 ст.55 (записати речення обравши найкращу
альтернативу із поданих слів). |
28.10 |
39 |
Українська мова |
Урок №20 Пасивні конструкції з дієсловами на –ся. |
28.10 |
19 |
Зарубіжна література |
Урок №30 Ідея
одухотворення життя й відновлення втрачених зв’язків у драмі-феєрії «Синій птах».
Особливості розвитку сюжету. Роль фантастики. Символіка образів. Трактування
фіналу. 1. Опрацювати матеріал ст.232-233; 2. Перегляд п’єси – казки
«Синій птах» М.Метерлінка за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=lyBuVL2GMYI. |
28.10 |
19 |
Громадянська освіта |
Урок №27 Демократична
держава. Виникнення і зміст демократії. Цінності демократії. Демократичні
інститути. Конституція та її призначення. |
28.10 |
39 |
Українська література |
Урок
№21 «Поза межами болю» О.
Турянського. 1.Виписати з теорії літератури поняття «Поема в прозі» (ст.142); 2. Прочитати повість-поему «Поза межами болю» О.
Турянського (ст.145-150); |
Дистанційне навчання 27 жовтня 2022 року
Дата |
Група |
Предмет |
Завдання |
27.10 |
19 |
Іноземна мова |
Урок №22 Музеї України |
27.10 |
19 |
Іноземна мова |
Урок №23 Шедеври мистецтва 1.Вправа 3 ст.63 (переписати слова та їх перекласти,
скласти по одному реченню із кожним словом). |
27.10 |
19 |
Зарубіжна література |
Урок №28 Артюр Рембо (1854-1891). «Голосівки», «Моя
циганерія». Художнє новаторство А.
Рембо. Поєднання рис імпресіонізму й символізму в сонеті «Голосівки». Образ
ліричного героя у вірші «Моя циганерія». 1. 1.Перегляд навчального матеріалу. Конспект. 2.Опрацювати матеріал ст.216-221 3.Прочитати поезії АртюрРембо«Голосівки», «Моя циганерія» ст.228-229 |
27.10 |
19 |
Зарубіжна література |
Урок №29 Зміни в драматургії на межі XIX–XX ст. М. Метерлінк як теоретик і практик
«нової драми». Концепція символістського театру. 1. 1. Опрацювати матеріал ст.232-233; 2.Написати біографію і творчість Моріса Метерлінка
ст.234-240; |
27.10 |
39 |
Українська література |
Урок
№20 Осип Турянський. Коротко про письменника.
Історичний матеріал Першої світової війни як предмет художнього узагальнення
й філософського осмислення. 1.Прочитати життєпис О.Турянського і законспектувати
(ст.140-141). |
Дистанційне навчання 22 жовтня 2022 року
Дата |
Група |
Предмет |
Завдання |
22.10 |
29 |
Українська мова |
Урок №6 Іменники,
що мають лише форму однини або множини. Складні випадки відмінювання іменників. |
22.10 |
29 |
Українська література |
Урок №8 Р.М.
Написання асоціативного етюду, викликаним певним художнім образом. |
22.10 |
29 |
Іноземна мова |
Урок №12 Цифрове середовище. 1. Вправа 2 ст.152-153 (прочитати текст і доповнити
речення); |
22.10 |
19 |
Громадянська освіта |
Урок №24 Основні форми та
прояви дискримінації. Засоби захисту від дискримінації. |
22.10 |
19 |
Громадянська освіта |
Урок №25 Конфлікти та
способи їх подолання. |
Дистанційне навчання 15 жовтня 2022 року
Дата |
Група |
Предмет |
Завдання |
15.10 |
29 |
Українська мова |
Урок №5 Іменники спільного і подвійного роду.Визначення роду невідмінюваних іменників та абревіатур, правила вживання їх. 2.Виконати вправу 3 ст.158 (письмово) |
15.10 |
29 |
Українська література |
Урок №7 Призначення поета й поезії, мужність
ліричної героїні, автобіографічні мотиви («Слово, чому ти не твердая
криця…»). Відданість своїм
мріям, наполегливе прагнення до мети («Мріє, не зрадь»).Зображення
повені людських почуттів у вірші «Стояла я і слухала весну…». 1. Опрацювати матеріал на ст.214-219
|
15.10 |
29 |
Іноземна мова |
Урок №11 Комп’ютерні технології. |
15.10 |
19 |
Громадянська освіта |
Урок №21 Ефективна
комунікація. Роль спілкування в житті людини й суспільства. Конфлікти. Стадії
конфлікту. Способи подолання конфліктів. Переговори і медіація. Консенсус і
компроміс. |
15.10 |
19 |
Громадянська освіта |
Урок №22. Стереотипи та
упередження. Дискримінація. Поняття стереотипів та упереджень. Забобони.
Шляхи подолання стереотипів. Поняття дискримінації. Основні форми та прояви
дискримінації. Толерантність та інклюзія. |
Дистанційне навчання 14 жовтня 2022 року
Дата |
Група |
Предмет |
Завдання |
14.10 |
29 |
Іноземна мова |
Урок №10 Ера технологій. 1.Вправа 2 ст.152-153 (прочитати текст і доповнити
речення). |
14.10 |
39 |
Іноземна мова |
Урок №12 Любов навколо нас. 1.Вправа 8 ст.50 (вставити слова в текст і перекласти
письмово). |
14.10 |
39 |
Українська мова |
Урок №17 Словосполучення з прийменниками в(у), при, за, із-за (посіяти у дощ; працювати
в бібліотеці; росте при дорозі; за часів Мазепи; за активної підтримки).
|
14.10 |
19 |
Зарубіжна література |
Урок № 27Артюр Рембо. «Голосівки», «Моя циганерія» 1.Перегляд навчального матеріалу. Конспект. 2.Опрацювати матеріал ст.216-221 3.Прочитати поезії АртюрРембо«Голосівки», «Моя циганерія» ст.228-229 |
14.10 |
19 |
Громадянська освіта |
Урок №20 Тема1.Соціокультурна
багатоманітність. |
14.10 |
39 |
Українська література |
Урок №19 Богдан-Ігор
Антонич «Зелена
євангелія», «Різдво», *«Коляда» Коротко про митця.
Аполітичність, наскрізна життєствердність, метафоричність і міфологізм
поезій; екзотика лемківського краю в контексті вселюдських мотивів. Лемківська
конкретика як джерело образних асоціацій. «Зелена євангелія» –
нерозривна єдність природи і людини, ідея життєствердження. Поєднання
язичницьких мотивів із християнськими («Різдво»,
*«Коляда»). Роздуми над поезією Б.-І.Антонича. 1.Прочитати життєпис Богдана-Ігоря Антонича та
законспектувати (ст.134-135); 2.Виписати з теорії літератури значення
«Асоціативність», «Міфологізм» (ст.135-136); |
14.10 |
29 |
Українська література |
Урок №6 Неоромантизм як основа естетичної
позиції Лесі Українки. «Contra spem spero!» як світоглядна
декларація сильної, вольової особистості. Символічність, романтичні образи,
образотворчий прийом контрасту. 1. Виписати з теорії літератури визначення поняття
«Неоромантизм» (ст.212); |
Дистанційне навчання 13 жовтня 2022 року
Дата |
Група |
Предмет |
Завдання |
13.10 |
29 |
Українська мова |
Урок №4 Іменники чоловічого та жіночого роду, що означають назви людей за діяльністю (поет – поетеса, поетка; директор – директорка, робітник – робітницятаін.).
|
13.10 |
19 |
Іноземна мова |
Урок №20 Школа мистецтв |
13.10 |
19 |
Іноземна мова |
Урок №21 Видатні музеї сучасності |
13.10 |
19 |
Зарубіжна література |
Урок №25 Шарль
Бодлер (1821 – 1867). «Квіти зла» («Альбатрос», «Відповідності», «Вечорова
гармонія»). Ш. Бодлер – пізній
романтик і зачинатель модернізму. Збірка «Квіти зла» (загальна
характеристика). Образи, символи, особливості поетичної мови у віршах Ш.
Бодлера. |
13.10 |
19 |
Зарубіжна література |
Урок №26 Поль Верлен «Поетичне мистецтво», «Осіння
пісня». Теоретичні засади й
художні відкриття поезії французького символізму. Взаємодія символізму й
імпресіонізму в ліриці.Естетичні погляди
поета у вірші «Поетичне мистецтво». Зображення пейзажів природи і душі в
«Осінній пісні». Сугестивність, музичність, живописність лірики. |
13.10 |
39 |
Українська
література |
Урок
№18 Перлини західноукраїнської літератури. Автономність,
відкритість зарубіжним традиціям і новітнім процесам, розвиток української
літератури в Західній Україні до 1939 р. |
Дата |
Група |
Предмет |
Завдання |
12.10 |
19 |
Українська мова |
Урок №8 Основні групи
фразеологізмів,багатозначність, синонімія й антонімія фразеологізмів.
Уживання слів у фразеологізмах відповідно до їхнього стилістичного
забарвлення. |
12.10 |
19 |
Українська література |
Урок №8 Шлях
Ничипора Варениченка: від правдошукацтва до розбійництва. 1.
Написати позитивні і негативні впливи в житті Чіпки (ст.50-52). |
12.10 |
19 |
Українська література |
Урок №9 Жіночі образи, ствердження
народних поглядів на духовне здоров’я людини. Написати
порівняльну характеристику жіночих образів роману П. Мирного «Хіба …?»
ст.53-54 |
Дистанційне
навчання 11 жовтня 2022 року
Дата |
Група |
Предмет |
Завдання |
11.10 |
19 |
Українська мова |
Урок №7 Найпоширеніші
випадки порушення лексичної норми. Кальки з інших мов, недоречне вживання українських слів у
невластивому їм значенні. 1.
Опрацювати матеріал (ст.35); 2.
Виписати значення терміну «Калька» «Калькування» (ст.35); |
11.10 |
39 |
Українська мова |
Урок №6 Словосполучення з прийменником по (піти по гриби; по цей день; блукати по полю; триватиме з лютого по
квітень; кожному по сувенірові; зауваження по суті тощо). |
11.10 |
19 |
Українська література |
Урок №7 Співавторство з І.Біликом. Широта
представлення народного життя. |
11.10 |
19 |
Громадянська освіта |
Урок №19 Узагальнення
розділу «Права і свободи людини». 1.Дати
письмові відповіді на питання 1-5 з пункту «Перевірте себе» (ст.64). |
Дистанційне навчання 08 жовтня 2022 року
Дата |
Група |
Предмет |
Завдання |
08.10 |
29 |
Іноземна мова |
Урок №7 Професія моєї мрії. |
08.10 |
29 |
Іноземна мова |
Урок №8 Якою буде моя
професія? 1.
Вправа 9 ст.147 (виписати незнайомі слова з тексту і їх перекласти). |
08.10 |
39 |
Іноземна мова |
Урок №10 Найкращий період в
моєму житті. 1.Вправа 10 ст.42 (дати відповіді на питання); 2. Вправа 11 ст.43 (записати слова у реченні в
правильному порядку). |
08.10 |
39 |
Іноземна мова |
Урок №11Стосунки з близькими
людьми. |
08.10 |
29 |
Іноземна мова |
Урок №9 Професійні навички. 1.Вправа 11 ст.149-150 (записати правильні дієслова у
дужках в правильній формі). |
08.10 |
19 |
Іноземна мова |
Урок №19 Сучасні митці. |
08.10 |
29 |
Українська
література |
Урок №4 Життєвий і творчий шлях Лесі Українки. Драматична
спадщина. Роль родини, культурного оточення й самоосвіти у формуванні
світобачення письменниці. 1. Прочитати життєпис Лесі Українки та законспектувати
(ст.206-210). |
08.10 |
29 |
Українська
література |
Урок №5 Збірка поезій «На крилах пісень», її
висока оцінка І.Франком. Основні цикли поезій. 1. Виписати з теорії літератури визначення поняття
«Неоромантизм» (ст.212); |
Дистанційне навчання 24 вересня 2022 року
Дата |
Група |
Предмет |
Завдання |
24.09. |
19 |
Іноземна мова |
Урок №13Англійська кухня |
24.09. |
19 |
Іноземна мова |
Урок №14 Готуємо за рецептом |
24.09. |
19 |
Зарубіжна література |
Урок №17 Роман як жанр літератури, його формування і провідні ознаки.
Різновиди роману XIX ст., національна своєрідність. Творчий шлях Стендаля, його внесок у скарбницю психологічної прози XIX ст. 1.
1.Опрацювати матеріал (ст.146-148); 2.Скласти
хронологічну таблицю до біографії Ф.Стендаля (ст.149-150).
|
24.09. |
19 |
Зарубіжна література |
Урок №18 Конфлікт
молодої людини та суспільства в романі «Червоне і чорне». Образ Жульєна Сореля. Зображення соціального середовища у
творі. Символіка. |
24.09. |
19 |
Громадянська освіта |
Урок №14 Верховенство права.
Відповідальність держави за дотримання, гарантування та захист прав і свобод
людини. |
24.09. |
19 |
Громадянська освіта |
Урок №15 Поняття прав
дитини. Захист прав дитини. |
Дистанційне навчання 19 вересня 2022 року
Дата |
Група |
Предмет |
Завдання |
19.09. |
17 |
Українська мова |