Шановні відвідувачі! Вітаю Вас у моєму блозі! Бажаю приємного перегляду. Сподіваюсь, що блог буде цікавий усім відвідувачам!

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ


Шановні учні! Будь ласка надсилайте виконані завдання на електронну адресу: innastelmah1@gmail.com

Дистанційне навчання 09 лютого 2024 року

Дата

Група

Предмет

Завдання

09.02

19

Іноземна мова

Урок №46 Природні багатства України

1.Вправа 5 ст.105 Переписати та перекласти слова;

2.Вправа 6 п.2 ст.106 Перекласти письмово текст.

09.02

19

Українська мова

Урок №32 Основні правила наголошування слів.

1.Опрацювати  матеріал ст.81-82;

2.Виконати письмово вправи 3ст.82; 5 ст.83;

7 ст.84.

09.02

19

Українська література

Урок №31 Новела «Камінний хрест» Василя Стефаника.

1.Прослухати аудіо книгу «Камінний хрест» В.Стефаника за покликанням

https://www.youtube.com/watch?v=SJL62umgDe4;

2.Напишіть літературний паспорт (історія написання, композиція, персонажі, проблематика) новели В.Стефаника «Камінний хрест» ст.175-177.

09.02

19

Громадянська освіта

Урок №49 Сталий розвиток.

1.Прочитати матеріал ст.171-174 і виписати ключові поняття:катастрофи,стихійні лиха;

2.Виконати письмово завдання п. Питання для обміркування ст.174;

3.Законспектувати параграф 39 ст.174-177.

09.02

19

Громадянська освіта

Урок №50 Ринкова економіка.

1.Прочитати матеріал ст.178 – 185 та випишіть ключові поняття:ринкова економіка,конкуренція,попит,пропозиція,

бюджет;

2.Прокоментуйте письмово філософську думку ст.185.

09.02

19

Зарубіжна література

Урок №54 Пауль Целан (1920-1970). Життя і творчість.

1.Скласти хронологічну таблицю П.Целана ст.138-140.

09.02

19

Зарубіжна література

Урок №55 «Фуга смерті» Пауля Целана - один із найвідоміших творів про Голокост. Художнє новаторство митця. Прийом протиставлення. Провітні мотиви та їхня роль у творі. Трансформація біблійних образів і мотивів у творі.

1.Прочитати твір П.Целана «Фуга смерті» ст.142-143;

2.Записати визначення «Фуга» ст.142;

3.Опрацювати матеріал ст.141-142.

 Дистанційне навчання 08 лютого 2024 року

Дата

Група

Предмет

Завдання

08.02

39

Іноземна мова

Урок №26 Друзі, близькі люди та знайомі

 1.Вправа 1 ст.36 Перекласти письмово речення;

2.Вправа 8 ст.38 Повторити часи.

08.02

39

Іноземна мова

Урок №27 Я, моя сімя та друзі

1.Вправа 2 ст.37 Читати і перекладати (Усно).

08.02

19

Громадянська освіта

Урок №48 Соціальні цілі економіки

1.Прочитати матеріал ст.167-170, виписати значення понять: економіка, благо, виробництво, обмін, розподіл, споживання та їх вивчити;

2.Виконати письмово завдання ст.168 Ідеї для дослідження.

08.02

19

Українська література

Урок №28 Василь Стефаник. Життя і творчість.

1.Скласти тестові завдання по біографії Василя Стефаника (12 питань, до кожного питання 4 варіанти відповідей,одна з яких є вірною - відзначити) ст.169-173.

08.02

19

Українська література

Урок №29 Новаторство Василя Стефаника.

1.Скласти таблицю «Періоди творчості Василя Стефаника» за матеріалом творчий доробок письменника ст.173.

08.02

19

Зарубіжна література

Урок №53 Життєвий і творчий шлях Генріха Белля (1917-1985).

1.Прочитати біографію Генріха Белля ст.130-132.

2. Дати письмово відповіді на 1,2,3 питання ст.132

08.02

19

Українська література

Урок №30 Новаторство Василя Стефаника.

1.Прочитати матеріал ст.174-175.Виписати значення терміну Експресіонізм. Ознаки експресіонізму.

 Дистанційне навчання 07 лютого 2024 року

Дата

Група

Предмет

Завдання

07.02

19

Громадянська освіта

Урок №46 Практичне заняття

1.Дати відповіді на 1,2,3,4,5 питання ст.166 у розділі Поміркуйте.

07.02

19

Громадянська освіта

Урок №47 Практичне заняття

1.Підготувати презентацію на тему «Світ інформації та мас - медіа».

07.02

19

Зарубіжна література

Урок №52 Антиутопія у XXст. Ознаки та представники. Велика Британія. Творчість Джорджа Оруела.

1.Виписати значення «Антиутопія» та її ознаки ст.106;

2.Напишіть розповідь про життя і творчість Дж.Орвелла ст.108-110.

07.02

19

Українська мова

Урок №31 Основні правила вимови звуків.

1.Опрацювати матеріал ст.76-77;

2. Виконати письмово вправи 3 ст.77, 5 ст.78-79.

3. Підготувати інформаційний виступ на тему:«Можливості українського наголосу».

07.02

19

Українська література

Урок №27 ПЧ. Бесіда за п’єсою І.Франка «Украдене щастя».

1.Прослухати аудіо книгу за покликанням

https://www.youtube.com/watch?v=sfBaSFgkgGc

2.Виписати тему, ідею, героїв, проблематику, композицію, історію написання пєси Івана Франка «Украдене щастя» використовуючи матеріали за покликанням

https://dovidka.biz.ua/ukradene-shhastya-analiz/

07.02

19

Іноземна мова

Урок №45 Уряд в Україні

1.Вправа 2 ст.102-103 Читати і перекладати (усно);

2. Вправа 3 ст.103 Дати письмово відповіді на питання.

07.02

19

Зарубіжна література

Урок №51 Епічний театр Б. Брехта: теоретичні засади й художні практика. Бертольт Брехт (1898-1956) – драматург-новатор.

1.Опрацювати матеріал ст.117-118;

2.Скласти хронологічну таблицю біографії та творчості Б.Брехта ст.119-122.

07.02

39

Іноземна мова

Урок №26 Читаємо в оригіналі

1.Вправа 1 ст.122-123 Читати і перекладати (усно);

2. Вправа 2 ст.123 Дати письмово відповіді на питання.

Дистанційне навчання 6 лютого 2024 року

Дата

Група

Предмет

Завдання

06.02

39

Українська мова

Урок №44 Стилістичне забарвлення лексики. Книжна й розмовна лексика.

1.Опрацювати матеріал ст.163-164;

2.Виконати письмово вправи 3 ст.165,  ст.166-167;7 ст.167.

06.02

39

Українська мова

Урок №45 Оцінна лексика.Стилістична роль неологізмів і застарілої лексики.

1. Опрацювати матеріал ст.168-169;

2.Виконати письмово вправу 5 ст.170-172.

06.02

39

Українська література

Урок №42 Історико-фольклорна основа історичного роману у віршах «Маруся Чурай». Духовне життя нації крізь призму нещасливого кохання.

1.Прослухати аудіо книгу роману у віршах «Маруся Чурай» Ліни Костенко за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=Jc_kqkfLC2M або прочитати роман у підручнику (ст.222-233);

 2.Опрацювати огляд роману у віршах і виконати завдання Ліни Костенко «Маруся Чурай» (ст.215-221).

06.02

39

Українська література

Урок №43 Центральні проблеми в романі «Маруся Чурай»: митець і суспільство, індивідуальна свобода людини.

 1. Опрацювати огляд роману у віршах і виконати завдання Ліни Костенко «Маруся Чурай» (ст.215-221).

06.02

19

Зарубіжна література

Урок №50 Федеріко Гарсіа Лорка (1898-1936).  Лірика поета. Яскраві образи й символи у віршах поета. («Про царівну Місяцівну»). Своєрідність художнього світу Ф.Гарсіа Лорки («Гітара»)

1.Законспектувати біографію і творчість Федеріко Гарсіа Лорки ст.72-78.

06.02

19

Громадянська освіта

Урок №44 Критичне сприйняття та протидія манипуляціям мас-медіа

1.Опрацювати Тему 4 ст.154-159;

2.Вивчити ключові поняття:достовірність інформації,факт,оціночне судження,авторство,критичне мислення.

06.02

39

Іноземна мова

Урок №25 Мистецтво надихає

1.Вправа 1 ст.116 Виписати слова та їх перекласти;

2.Вправа 4 ст.117 Скласти письмово план до тексту;

3.Виконати письмово вправу 5 ст.117 Дати відповіді на питання.

06.02

19

Громадянська освіта

Урок №45 Інтернет

1.Прочитати матеріал ст.160-165;

2.Законспектувати і вивчити значення понять:віртуальна реальність,цифрова ідентичність,соціальна мережа;

3.Дати письмово відповідь на 1,2,3,4,5 питання у розділі Перевірте себе ст.166.

Дистанційне навчання 5 лютого 2024 року

Дата

Група

Предмет

Завдання

05.02.

19

Українська мова

Урок №30 Наголос. Основні правила наголошування слів. Нормативний наголос. Варіантне наголошування слів в українській мові.

https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html

 1.Опрацювати матеріал ст.81-82;

2.Виконати письмово вправи 3 ст.82, 5 ст.83,

7 ст.84.

05.02.

19

Іноземна мова

Урок №43 Уряд в Україні.

https://pidruchniki.in.ua/angliyska-mova-10-klas-burenko-2018/

 1.Вправа 1 ст.102 Переписати слова,перекласти та їх вивчити;

2.Виконати письмово вправу 3 ст.103 Дати відповіді на питання, користуючись текстом із вправи 2 ст.102-103.

05.02.

19

Іноземна мова

Урок №44 Природні багатства України

1.Вправа 5 ст.105 Переписати слова,перекласти та їх вивчити;

2.Вправа 8 ст.107 Перекласти письмово текст;

3.Вправа 9 ст.107 Дати відповіді на питання (письмово).

05.02.

19

Зарубіжна література

Урок №48 Вірші Миру і Війни Г.Апполінера. Специфіка віршованої форми каліграм («Зарізана голубка і водограй») . Тема кохання й часу у вірші «Міст Мірабо». Верлібр у творчості Г. Апполінера.

https://pidruchnyk.com.ua/458-svtova-lteratura-sayeva-klimenko-melnik-11-klas.html

 1.Прочитати поезію «Міст Мірабо» Г.Апполінера ст.60;

2. Прочитати поезію Г.Апполінера «Зарізана голубка й водограй» ст.62;

3.Дати письмово відповіді на пит.1ст.61;2ст.62.;

4.Вивчити напамять один із віршів Г.Апполінера.

05.02.

19

Громадянська освіта

Урок №41 Комунікація, інформація, медіа

https://pidruchnyk.com.ua/1186-gromadyanska-osvita-10-klas-bakka.html

 1.Опрацювати матеріал ст.130-138;

2.Вивчити терміни: медіа,інформація,медіа текст,меседж,реклама,громадська думк

05.02.

19

Зарубіжна література

Урок №49 Своєрідність поглядів і поетики Райнера Марії Рільке.

1.Законспектувати біографію Райнера Марії  Рільке ст. 65-68.

05.02.

19

Громадянська освіта

Урок №42 Медіа і демократія. Свобода, етика і відповідальність.

1.Опрацювати Тему 2 ст.139 – 144;

2.Вивчити ключові поняття:свобода слова,суспільні медіа,цензура.

05.02.

19

Громадянська освіта

Урок №43 Маніпулятивний вплив медіа

1.Опрацювати матеріал ст.146-153;

2.Вивчити ключові поняття: маніпуляція,фейк,новина,пропаганда,мова ворожнечі.

 Дистанційне навчання 1 лютого 2024 року

Дата

Група

Предмет

Завдання

01.02.

39

Іноземна мова

Урок №23 Сцена чи екран?

https://pidruchnyk.com.ua/1356-angl-nersisyan-11-klas.html

 1.Вправа 7 ст.109 Виписати слова та їх перекласти;

2.Вправа 9 ст.109-110 Перекласти письмово текст.

01.02.

39

Іноземна мова

Урок №24 Дозвілля. Шопінг.

1.Вправа 1 ст.112. Зєднати слова з їхніми значеннями та запишіть;

2.Вправа 3 ст.112-113 Оберіть відповідні слова та доповніть речення і запишіть.

01.02.

19

Українська література

Урок №25Образи й символи повісті. Образи Івана та Марічки як втілення романтичної ідеї незнищенності кохання.

1.Записати порівняльну характеристику жіночих образів (Марічки та Палагни) з повісті М.Коцюбинського «Тіні забутих предків»

01.02.

19

Українська література

Урок №26Образи й символи повісті. Образи Івана та Марічки як втілення романтичної ідеї незнищенності кохання.

1.Записати порівняльну характеристику чоловічих образів (Івана та Юри) з повісті М.Коцюбинського «Тіні забутих предків».

 

Дистанційне навчання 31 січня 2024 року

Дата

Група

Предмет

Завдання

31.01.

29

Українська мова

Урок №25 Поняття мовної стійкості.

Джерела, що живлять мовну стійкість.

1. ст.4 Опрацювати матеріал;

2. Дати відповідь на запитання вправи 3 ст.5.

31.01.

29

Українська література

Урок №25 Павло Тичина. Основне з життя і творчості поета.

1. Виписати значення терміну «Вітаїстичність» ст.16;

2.Прочитати життєпис Павла Тичини та записати найцікавіші епізоди з його життя ст.17-19;

3.Виписати з теорії літератури поняття «Кларнетизм» ст.19.

31.01.

29

Іноземна мова

Урок №26 Екологічна ситуація в світі.

1.Вправа 15 ст.178 Переписати і перекласти слова та словосполучення у словник ;

2.Вправа 13 ст.177 Скласти план до тексту.

31.01.

19

Українська мова

Урок №29  Милозвучність.

1.Опрацювати ⸹23 ст.72-73 за посиланням

https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html;

2. Виконати вправи 2,3 ст.73 (письмово) .

31.01.

19

Українська література

Урок №24 Повість «Тіні забутих предків». Трагічна доля Івана й Марічки як наслідок суперечності між мрією та дійсністю. Світ людини у зв’язку зі світом природи. Фольклорне тло твору.

1.Прочитати повість М.Коцюбинського ст.134-152 за посиланням

https://pidruchnyk.com.ua/392-ukrayinska-lteratura-avramenko-paharenko-10-klas.html;

2.Законспектувати матеріал ст.152-155;

3. Виконати завдання 2,3 ст.155-156.

31.01.

19

Іноземна мова

Урок №42 Політична система України.

https://shkola.in.ua/1616-anhliiska-mova-10-klas-burenko-2018.html

1.Вправа 4 ст.100 Записати та перекласти відповіді на питання користуючись текстом із вправи 3 ст.98-100.

31.01.

19

Зарубіжна література

Урок №47 Модернізм та авангардизм в європейській ліриці XXст. Гійом Аполлінер. «Сюрреалізм письменника».

https://pidruchnyk.com.ua/458-svtova-lteratura-sayeva-klimenko-melnik-11-klas.html

1.Виписати значення понять:модернізм (футуризм), авангардизм, сюрреалізм, експресіонізм. ст.52-55;

2.Законспектувати біографію Г.Аполлінера ст.57-60.

31.01.

39

Українська література

Урок №41 Інтимна лірика Ліни Костенко.

1.Опрацювати літературно – критичний матеріал про вірші Ліни Костенко і виконати завдання ст.210-214;

 

 

Дистанційне навчання 24 лютого 2023 року

Дата

Група

Предмет

Завдання

24.02.

29

Українська мова

Урок №23 Поняття мовної стійкості.

Джерела, що живлять мовну стійкість.

1. $1 ст.4 Опрацювати матеріал;

2. Дати відповідь на запитання вправи 3 ст.5.

24.02.

29

Українська література

Урок №25 Павло Тичина. Основне з життя і творчості поета.

1. Виписати значення терміну «Вітаїстичність» ст.16;

2.Прочитати життєпис Павла Тичини та записати найцікавіші епізоди з його життя ст.17-19;

3.Виписати з теорії літератури поняття «Кларнетизм» ст.19.

24.02.

39

Українська мова

Урок №40 Стилістична помилка.

1.$44 ст.149 (опрацювати матеріал);

2.Виконати вправу 4 ст.151.

24.02.

39

Українська література

Урок №42 Інтимна лірика Ліни Костенко.

1.Опрацювати літературно – критичний матеріал про вірші Ліни Костенко і виконати завдання ст.210-214;

24.02.

29

Українська література

Урок №26 Збірка «Сонячні кларнети» Павла Тичини.

1.Опрацювати матеріал ст. 21-27;

2. Виписати із теорії літератури значення терміну «Експресіонізм» ст.26;

3. Вивчити напам’ять одну із поезій Павла Тичини

24.02.

29

Іноземна мова

Урок №24 Контроль письма

1.Виконати завдання із контролю навичок письма за посиланням.

 

24.02.

19

Громадянська освіта

Урок №54 Практичне заняття «Родинний бюджет».

1.Опрацювати матеріал за посиланням https://vseprogroshi.com.ua/simejnij-byudzhet-yak-fundament-micno%D1%97-rodini.html;

2.  Дайте відповіді на запитання.

1) Чому ми витрачаємо стільки коштів на певну категорію? Чи можна витрачати менше? 2) Чи не варто обмежити певну категорію витрат? 3) Які витрати видаються непотрібними? 4) Які способи економії ви можете запропонувати?

 Дистанційне навчання 23 лютого 2023 року

Дата

Група

Предмет

Завдання

23.02.

39

Іноземна мова

Урок №23 Сучасні технології в медицині.

1. Виконати вправу 2 ст.138;

2.Вправа 7 ст.139-140 (прочитати і перекласти текст усно);

23.02.

39

Українська література

Урок №41 Ліна Костенко. Творчий шлях. Особливості індивідуального стилю.

1.Законспектувати життєпис Ліни Костенко ст.209-210.

23.02.

19

Українська мова

Урок №33 Чергування голосних та приголосних звуків в українській мові.

$31 ст.97-98 Конспект

Виконати письмово вправу 5 ст.99

23.02.

19

Українська література

Урок №33 Повість «Тіні забутих предків» Михайла Коцюбинського. Образи й символи повісті.

1.Прочитати повість «Тіні забутих предків»  ст.134-152;

2.Опрацювати матеріал ст.152-155;

3. Виконати завдання 2 ст.155;

4. Виконати завдання 3 ст.156.

23.02.

19

Іноземна мова

Урок №49 Англійська мова в українських школах.

1. Вправа 2 ст.122 Переписати і перекласти слова у словник;

2. Вправа 3 ст.122-123 Прочитати і перекласти текст (усно), записати план до тексту письмово.

23.02.

19

Зарубіжна література

Урок №61 Габріель Гарсіа Маркес. Оповідання «Стариган із крилами».

1.Скласти хронологічну таблицю по біографії Габріеля Гарсіа Маркеса ст.167-169.

1.Прослухати аудіо книгу «Стариган з крилами» Г.Г.Маркеса за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=xqskIrINU3E

2. Опрацювати матеріал до вивчення оповідання «Стариган з крилами» Г.Г.Маркеса ст.170-172.

Дистанційне навчання 03 лютого 2023 року

Дата

Група

Предмет

Завдання

03.02.

29

Українська мова

Урок №20 Аргументи й докази.

1.Опрацювати параграф 61-62 (ст.190-191);

2.Виконати вправу 5 (ст.193)

03.02.

29

Українська література

Урок №19 Інтимна лірика О.Олеся. («З журбою радість обнялась…», «Чари ночі», «О слово рідне! Орле скутий!..»).

1.Прослухати поезії за посиланням

«З журбою радість обнялась…»;

«Чари  ночі»;

«О слово рідне! Орле скутий!..»).

2.Опрацювати матеріал (ст.243-245).

3.Вивчити напамять поезію О.Олеся «Чари ночі».

03.02.

39

Українська мова

Урок №37 Кома в складному реченні.

1.$40 ст.130-131. Конспект.

2.Виконати вправу 5 ст. 132-134

03.02.

39

Українська література

Урок №37 Василь Симоненко

«Задивляюсь у твої зіниці…», «Я…»

Коротко про митця («витязь молодої української поезії»). Традиційність його лірики. Образ України, громадянський вибір поета («Задивляюсь у твої зіниці…»). Мотив самоствердження людини у складному сучасному світі, її самодостатність і самоцінність («Я...»). Інтимна лірика В. Симоненка («Ну, скажи, хіба не фантастично…», «Ікс плюс ігрек»). Роздуми над поезією митця та її мотивами.

1.Опрацюйте матеріал про В.Симоненка та його твори і законспектуйте ст.190-193;

2.Виконати завдання 4 п.1,2,3 ст.193.

03.02.

29

Українська література

Урок №20 Драматичний етюд *«По дорозі в казку». Дорога в казку – символ духовних поривань до кращого життя. Маса, гурт людей і їх провідник. Лідер – сильна особистість. Трагічна суперечність між мрією, духовністю й жорстокістю.

1. Прослухати аудіо книгу драматичного етюду *«По дорозі в казку».

2.Перегляд відеоматеріалу

3.Опрацювати матеріал на ст.245-247

 

03.02.

29

Іноземна мова

Урок №21 Вплив людини на природу.

1.Виконати вправу 5 ст.169 (дати відповіді на питання);

2.Виконати вправу 2 ст.208 (виписати слова у словник і їх перекласти).

03.02.

19

Громадянська освіта

Урок №48 Соціальні цілі економіки Економіка як сфера життя людей. Економічні потреби та блага. Процеси, що забезпечують задоволення потреб: виробництво, розподіл, обмін і споживання. Учасники (суб’єкти) економічних відносин. Зміни потреб та економічних процесів виробництва, розподілу, обміну, споживання під час війни. Економічна безпека. Соціальна держава.

1. Опрацювати параграф 37 ст.167-170.

Дистанційне навчання 02 лютого 2023 року

Дата

Група

Предмет

Завдання

02.02.

39

Іноземна мова

Урок №21 Рідний дім.

1.Виконати вправу 6 ст.101(прочитати і перекласти текст).

02.02.

39

Українська література

Урок №36 Літературне «Шістдесятництво». Нова хвиля відродження української літератури на початку 1960-х років. «Шістдесятництво» як явище культурологічне й соціальне. Його зв’язок із дисидентським рухом. Ідейно-стильове розмаїття, тематична і формотворча новизна творчості «шістдесятників».

1.Прочитати відомості про шістдесятництво і законспектуйте ст.188-189.

02.02.

19

Українська мова

Урок №25 Орфоепічна норма. Орфоепічна помилка. Орфоепічний словник.

1.$23 ст.72-73. Конспект;.

02.02.

19

Українська література

Урок №27 Новела «Сойчине крило» Івана Франка. Гуманізм новели.

1.Прослухати аудіо книгу І.Франка «Сойчине крило» за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=I_EsqCjVazg

 

2.Прочитати короткий огляд новели І.Франка «Сойчине крило» та законспектувати. (ст.108).

02.02.

19

Іноземна мова

Урок №43 Розвиток України.

1.Виконати вправу 6 ст.105-106 (прочитати та перекласти текст).

02.02.

19

Зарубіжна література

Урок №58 Ернест Міллер Гемінґвей (1899 – 1961). «Старий і море». Віхи життя й творчості митця. «Кодекс честі» героїв Е. М. Гемінґвея. Реалістичний, міфологічний і філософський плани повісті «Старий і море».

 1. Записати біографію Е. М. Гемінгвейя ст.154-157;

2. Прослухати аудіо книгу «Старий і море»

Е. М. Гемінгвейя за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=mZPsff6JCgY

 3.Опрацювати матеріал ст.158.

Дистанційне навчання 10 грудня 2022 року

Дата

Група

Предмет

Завдання

10.12.

29

Українська мова

Урок №17 Різновиди суперечки.

1. $59-60 ст.184-185 Конспект.

2. Виконати письмово вправу 4 ст.188

10.12.

29

Українська мова

Урок №18 Правила ведення суперечки.

1. $59-60 ст.184-185 Конспект.

2. Виконати письмово вправу 5 ст.188

Дистанційне навчання 09 грудня 2022 року

Дата

Група

Предмет

Завдання

09.12.

29

Іноземна мова

Урок №19 Забруднення навколишнього середовища.

1.Вправа 8 ст.162 (прочитати текст і виконати завдання після тексту ст.163 );

2. Вправа 2 ст.164 (переписати слова у словники та їх перекласти);

3.Вправа 4 ст.164 (прочитати твердження і вказати чи це «Так» чи «Ні»).

09.12.

39

Іноземна мова

Урок №19 Нова Зеландія.

1.Вправа 3 ст.84-85 (скласти план до тексту);

2.Вправа 4 ст.85 (доповнити дані з тексту);

3.Опрацювати таблицю «Ступені порівняння прикметників і прислівників» (ст.86);

4.Вправа 10 ст.87 (доповнити речення, використовуючи таблицю ст. 86).

09.12.

39

Українська мова

Урок №33 Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених вставними словами і реченнями.

 1.$37-38 ст.120-121;

2..$39 ст.125-126;

3.Виконати вправу 7.1. ст.124

 

09.12.

19

Зарубіжна література

Урок №54 Зображення війни як засобу збагачення в драмі «Матінка Кураж та її діти». Ідеї попередження та риси «епічного театру» в п’єсі.

1.Написати біографію Б.Брехта ст.119-122;

2.Перегляд пєси «Матінка Кураж та її діти» за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=UqVeuijkSjg;

3. Опрацювати матеріал ст.124-126.

09.12.

19

Громадянська освіта

Урок №45 Сталий розвиток.

1.Опрацювати Тему 2 $ 38-39 ст.171-177.

09.12.

39

Українська література

Урок №34  Мрія і дійсність у новелі «МодриКамень». Романтична ідея кохання, що перемагає смерть. Образи українського бійця і юної словачки Терези. Особливість оповіді, роль кольорової гами в нові.

1.Прочитати новелу О.Гончара «Модри камінь» ст.182-187;

2.Виписати з теорії літератури визначення новели ст.180;

3.Написати композиційні і жанрові особливості новели О.Гончара «Модри камінь» ст.180-181.

09.12.

29

Українська література

Урок №17 Олександр Олесь. Життя і творчість.

1. Опрацювати матеріал на ст.240-242

Дистанційне навчання 08 грудня 2022 року

Дата

Група

Предмет

Завдання

08.12.

29

Українська мова

Урок №16 Суперечка як вид комунікації.

1. $59-60 ст.184-185 Конспект.

2. Виконати письмово вправу 4 ст.188

08.12.

19

Іноземна мова

Урок №39 Видатні канадці.

1. Вправа 1 ст.97 (скласти речення із кожним словом).

08.12.

19

Іноземна мова

Урок №40 Політична система в Україні.

1.Вправа 2 ст.98 (переписати слова та їх перекласти);

2. Вправа 3 ст.98-100 (скласти план до тексту).

08.12.

19

Зарубіжна література

Урок №52 Дж. Орвелл «Скотоферма». Система образів. Боротьба проти страху й рабської покірності в суспільній свідомості. Поетика антиутопії (фантастика, мова, символи, алегорії) та ін.

1. Прослухати аудіо книгу Дж. Орвелл «Скотоферма» за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=AUdVvs0GkMM

2. Написати аналіз поеми за посиланням

https://dovidka.biz.ua/skotoferma-analiz/

 

08.12.

19

Зарубіжна література

 

Урок №53 Епічний театр Б. Брехта: теоретичні засади й художні практика. Бертольт Брехт (1898-1956) – драматург-новатор.

1. 1.Написати порівняльну характеристику драматичного  й епічного театрів ст.117-118.

08.12.

39

Українська література

Урок №33 Олесь Гончар.

Коротко про письменника. Загальна характеристика доробку О.Гончара. Творчий злет у 1960-ті роки. Його громадянська й життєва позиції, роль у духовному відродженні нації. Рання новелістика (1940-ві роки), її неоромантизм.

1.Прочитати і законспектувати життєпис О.Гончара ст.178-179;

2.Виписати з теорії літератури поняття новела ст.180.

Дистанційне навчання 06 грудня 2022 року

Дата

Група

Предмет

Завдання

06.12.

19

Українська мова

Урок №23 Написати есе на тему «Краса і милозвучність української мови».

Написати есе за зразком

 

06.12.

39

Українська мова

Урок №32 Кома в складному реченні.

1. $30-31 ст.95-96  Конспект

2. Виконати письмово вправу 5 ст.97-99

 

06.12.

19

Українська література

Урок №25 Поема *«Мойсей» – одиніз вершинних творів І.Франка. Проблематика твору: історичний шлях нації, визначна особистість як її провідник, пробудження національної свідомості, історичної пам’яті. Пролог до поеми – заповіт українському народові.

Прочитати поему «Мойсей» на ст.99-107.

Прослухати аудіо запис поеми «Мойсей».

Опрацювати матеріал на ст.95-98.

06.12.

19

Громадянська освіта

Урок №44 Соціальні цілі економіки.

1. Опрацювати параграф 37 ст.167-170.

Дистанційне навчання 03 грудня 2022 року

Дата

Група

Предмет

Завдання

03.12.

29

Українська мова

Урок №15 Написання есе  про явище природи, що викликає найбільше захоплення й здивування.

Написати есе за зразком

03.12.

29

Українська мова

Урок №16 Суперечка як вид комунікації.

1. $59-60 ст.184-185 Конспект.

2. Виконати письмово вправу 4 ст.188

 

03.12.

19

Українська мова

Урок №22 Мовленнєвий вчинок. Мовленнєва подія.

Перегляд презентації. Конспект.

03.12.

19

Українська література

Урок №24 Філософська поезія. Змістовий зв’язок «Легенди про вічне життя» з поезією збірки «Зів’яле листя». Драматизм людських стосунків, роздуми про взаємність кохання.

1. Опрацювати матеріал на ст.91-95.

Дистанційне навчання 02 грудня 2022 року

Дата

Група

Предмет

Завдання

02.12.

29

Іноземна мова

Урок №17 Захистимо нашу планету.

1.Переписати слова і їх перекласти та вивчити (ст.161);

2. Вправа 4 ст.161 (прочитати і перекласти текст письмово).

02.12.

39

Іноземна мова

Урок №18 Австралія – країна контрастів.

1.Вправа 4 ст.80 (доповнити текст даними виразами із вправи 3 ст.79 );

2.Опрацювати табличку (ст.81).

02.12.

39

Українська мова

Урок №31 Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених відокремленими означеннями, прикладками, обставинами.

1.$37-38 ст.120-121 Опрацювати матеріал;

2.Виконати вправу 3 ст.131-132;

3.$39 ст.125-126 Конспект;

2.Виконати вправу 5 ст.127-128.

02.12.

19

Зарубіжна література

Урок №51 Розвиток жанру антиутопії у ХХ ст.: ознаки та представники. Зв'язок творчості Дж. Орвелла із соціально-історичною ситуацією доби. Викриття сутності тоталітарної системи та її ієрархії в антиутопіях митця.

 1.Виписати значення «Антиутопія» та її ознаки ст.106;

2.Напишіть розповідь про життя і творчість Дж.Орвелла ст.108-110.

02.12.

19

Громадянська освіта

Урок №43 Тема 5. Інтернет.

Приватність  та конфіденційність у віртуальному світі. Цифрова ідентичність. Соціальні мережі. Права людини

в Інтернеті. Безпека та етика поведінки у мережі. Кіберзлочинність. Особливості захисту прав дітей та молоді в Інтернеті.

1.Опрацювати Тему 5 $ 36 ст. 160-165.

1. Дати відповідь на питання 1,2,3,4;5

 (з поміткою Поміркуйте) ст.166.

02.12.

39

Українська література

Урок №32 Олесь Гончар «Модри камень».

Коротко про письменника. Творчий злет у 1960-ті роки. Його громадянська й життєва позиції, роль у духовному відродженні нації. Рання новелістика (1940-ві роки), її неоромантизм.

1.Прочитати і законспектувати життєпис О.Гончара ст.178-179;

2.Виписати з теорії літератури поняття новела ст.180.

02.12.

29

Українська література

Урок №16 Єдність краси природи і мистецтва, образотворчі засоби в поезії(«Блакитна Панна»). Згадка про революцію як данина естетиці доби соціальних перетворень(«Інфанта»).

1. Опрацювати матеріал на ст.235-238.

Дистанційне навчання 01 грудня 2022 року

Дата

Група

Предмет

Завдання

01.12.

29

Українська мова

Урок №14 Творення й відмінювання чоловічих та жіночих імен по батькові.

1. $57-58 ст.179 Конспект.

2. Виконати письмово вправу 5 ст.180-181

01.12.

19

Іноземна мова

Урок №37 Сяйво Канади.

1.Скласти речення зі словами (ст.94).

01.12.

19

Іноземна мова

Урок №38 Свята в Канаді.

1.Вправа 1 ст.96-97 (прочитати і перекласти текст письмово);

2. Переписати слова із перекладом і їх вивчити (ст.97).

01.12.

19

Зарубіжна література

Урок №49 Р.М. Філософський характер і художня довершеність лірики поета. Читання поезії напам’ять.

1.Вивчити напамять один вірш Райнера Марії  Рільке («Орфей, Еврідіка, Гермес», «Згаси мій зір…»).  (ст.120-121).

01.12.

19

Зарубіжна література

Урок №50 Віхи творчого шляху й художні здобутки Федеріко Гарсіа Лорки (1898-1936).  Жанрове розмаїття його лірики. Яскраві образи й символи у віршах поета. («Про царівну Місяцівну»). Своєрідність художнього світу Ф.Гарсіа Лорки («Гітара»).

1. Написати біографію Федеріко Гарсіа Лорки;

2.Прочитати поезію Лорки «Про царівну Місяцівну»,  записати аналіз цієї поезії.;

3.Прочитати поезію Лорки «Гітара», записати аналіз цієї поезії.

 

01.12.

39

Українська література

Урок №31 Р.М. Написати письмовий твір – роздум на тему: «Морально – етичні проблеми, порушені в кіноповісті. (Два ліричні герої: малий Сашко і зріла людина)».

Дистанційне навчання 29 листопада 2022 року

Дата

Група

Предмет

Завдання

29.11.

19

Українська мова

Урок №21 Ефективність мовлення. Стратегія і тактика мовленнєвої поведінки. Комунікативний намір.

1.$21-22 ст.68-70. Конспект;

2.Виконати вправу 4 ст.70.

29.11.

39

Українська мова

Урок №30 Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених однорідними членами речення.

1.$43ст.144-145;

2.Виконати вправу 4 ст.146.

29.11.

19

Українська література

Урок №23 Поетична збірка «Зів’яле листя», загальне уявлення про її композицію.«Ой ти, дівчино, з горіха зерня», «Чого являєшся мені...» Місце любовної теми у творчості І.Франка.

1.Опрацювати матеріал ст.86-91.;

2.Прочитати поему «Мойсей» Івана Франка

 ст.99-107.

29.11.

19

Громадянська освіта

Урок №42 Тема4. Критичне сприйняття та протидія маніпуляціям мас-медіа. Достовірність інформації в мас-медіа. Джерела інформації. Факт та судження. Авторство медіа тексту Стандарти подання інформації. Критичний аналіз медіа текстів.

1.     Опрацювати Тему 4 ст.154-159.

Дистанційне навчання 26 листопада 2022 року

Дата

Група

Предмет

Завдання

26.11.

29

Українська мова

Урок №13 Словозміна іменників ІV відміни.

Особливості кличного відмінка.

1. $55-56 ст.175-176;

2. Перегляд презентації №1, №2 за посиланням

та виконання вправ письмовою.

26.11.

29

Українська література

Урок №15 М. Вороний. Життя і творчість. Естетична програма митця, націленість на модерністські течії в новій літературі. Його творчість – перша декларація ідей і форм символізму.

1.Опрацювати матеріал на ст.229-232.

26.11.

19

Іноземна мова

Урок №35 Географічне положення Канади.

1.Переписати слова із перекладом і вивчити (ст.92);

2.Законспектувати утворення і вживання Future Simple Tense за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=UI9IvLUkok0

26.11.

19

Іноземна мова

Урок №36  Природа Канади.

1. Переписати слова із перекладом і їх вивчити. (ст.94);

2.Вправа 5 ст.95 (заповнити таблицю).

 Дистанційне навчання 25 листопада 2022 року

Дата

Група

Предмет

Завдання

25.11

29

Іноземна мова

Урок №12 Цифрове середовище.

1. Виконати вправу 4 ст.154 (написати ваше власне твердження до кожного речення Agree or Disagree);

2. Вправа 7 ст.155-156. (скласти і записати план до тексту).

25.11

39

Іноземна мова

Урок №17 Канада.

1. Вправа 4 ст.75 (прочитати і перекласти текс письмово);

2. Вправа 6 ст.76 (доповнити речення згідно тексту на ст.75).

25.11

39

Українська мова

Урок №29 Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених звертаннями.

 1.$43ст.144-145 Конспект.

2.Виконати вправу 5 ст.146-147

25.11

19

Зарубіжна література

Урок №48 Своєрідність поглядів і поетики Райнера Марії Рільке (1875-1926). Переосмислення античних міфів у віршах митця («Орфей, Еврідіка, Гермес»). Діалог ліричного героя з Богом («Згаси мій зір…»).

 1.Опрацювати матеріал ст.65-68;

2. Написати біографію та творчість Райнера Марії Рільке , прочитати та зробити аналіз поезій «Орфей, Еврідіка, Гермес», «Згаси мій зір…» (ст.111- 122).

25.11

19

Громадянська освіта

Урок №41 Тема 3. Маніпулятивний вплив медіа. Маніпуляції в медіапросторі. Як розпізнати фейкову інформацію, пропаганду, постправду. Роль медіа у провокуванні конфліктів та поширенні стереотипів.

1.Опрацювати Тему 3 (ст.146-153).

25.11

39

Українська література

Урок №30 Довженко - прозаїк (оповідання часів війни, кіноповість «Україна в огні»). Джерело вивчення історії його життя і трагічної доби – «Щоденник». Історія написання «Зачарованої Десни»(1942-1956), автобіографічна основа, сповідальність. Морально-етичні проблеми, порушені в кіноповісті.

1.Прочитати уривок кіноповісті «Зачарована Десна» О.Довженка ст.172-177;

2.Виписати з теорії літератури значення кіноповість ст.168;

3.Опрацювати матеріал про кіноповість О. Довженка «Зачарована Десна» і скласти паспорт до цього твору. ст.168-177.

25.11

29

Українська література

Урок №14 П.Ч. Леся Українка. Поезії, «Кассандра», «Одержима», «Бояриня».

1. Прослухати аудіо книги поезій за посиланнями

https://4read.org/1805-ukrayinka-lesya-oderzhima.html;

https://4read.org/1807-ukrayinka-lesya-kassandra.html;

https://4read.org/1808-ukrayinka-lesya-boyarinya.html;

2. Зробити аналіз поезій.

 Дистанційне навчання 24 листопада 2022 року

Дата

Група

Предмет

Завдання

24.11

29

Українська мова

Урок №11 Написання есе

1.Як писати есе: корисні поради .

Перегляд за посиланням https://zno.if.ua/?p=985

2.Написати есе на тему «Краса і милозвучність української мови».

24.11

19

Іноземна мова

Урок №33 Політичний устрій Канади.

1.Вправа1 ст.91-92  (скласти план до тексту);

2. Вправа 2 ст.92 (дати відповіді на питання).

24.11

19

Іноземна мова

Урок №34 Географічне положення Канади.

1. Вправа 3 ст.90 (знайти англійською мовою еквіваленти з вправи 3 ст.85-87).

24.11

19

Зарубіжна література

Урок №46 Розмаїття течій модернізму й авангардизму в європейській ліриці XXст.

Гійом Аполлінер.

1.Виписати значення понять «Авангардизм», «Сюрреалізм», «Експресіонізм» ст.52-55;

2.Написати біографію Г.Аполлінера ст.57-60;

3.Прочитати поезії  Г.Аполлінера ст.60-62.

24.11

19

Зарубіжна література

Урок №47 Специфіка віршованої форми каліграм  («Зарізана голубка і водограй»). Тема кохання й часу у вірші «Міст Мірабо». Верлібр у творчості Г. Аполлінера.

1.Прочитати поезії  Г.Аполлінера ст.60-62.

2. Зробити аналіз поезій ст.62-64.

24.11

39

Українська література

Урок №29 Олександр Довженко

«Щоденник»(періоду війни),«Зачарована Десна». Трагічна творча біографія митця. Відомий у світі кінорежисер, засновник поетичного кіно. Романтичне світобачення. Довженко-художник.

1.Прочитайте життєпис О.Довженка і законспектуйте ст.165-166.

Дистанційне навчання 22 листопада 2022 року

Дата

Група

Предмет

Завдання

22.11

19

Українська мова

Урок №20 Складання плану виступу;підготовка композиційних частин виступу(вступ, основної частини і висновків).

1.$19-20 ст.63-65;

2.Виконати вправу 6 ст.67

22.11

39

Українська мова

Урок №28 Тире між підметом і присудком у простому реченні.

1.$42ст.140-141 Конспект.

2.Виконати письмово вправу 4 ст.41

22.11

19

Українська література

Урок №22 Лірика збірки «З вершин і низин» Івана Франка. Загальне уявлення про композицію збірки.

1.Вивчити напамять поезію І.Франка «Чого являєшся мені у сні?» ст.85-86;

2.Прочитайте поезії «Ой ти, дівчино,з горіха зерня…» та «Чого являєшся мені …?» і доведіть, що вони мають автобіографічне звучання ст.85-86.

22.11

19

Громадянська освіта

Урок №40 Свобода слова. Обмеження свободи слова. Свобода мас – медіа – критерій демократичності суспільства.

1. $31-32 ст.139-144. Конспект.

Дистанційне навчання 19 листопада 2022 року

Дата

Група

Предмет

Завдання

19.11

39

Українська мова

Урок №27 Пунктуаційна помилка.

1.$32 ст.100 – 101 Опрацювати матеріал.

2.Виконати письмово вправу 4 ст.101

19.11

39

Українська література

Урок №28 Участь українських письменників у другій світовій війні. Активізація патріотичної тематики, героїчного пафосу, посилення філософічності в літературі цього періоду. Засилля соцреалізму в  мистецтві повоєнного періоду.

1.Прочитати матеріал і тезово написати його в зошит. ст.164-165

19.11

29

Українська мова

Урок №10 Паралельні закінчення  іменників чоловічого роду давального відмінка (-ові, -еві (-єві) , -у (-ю) ).

1. $52-53 ст.167 Конспект. ;

2. Виконати письмово  вправу 2ст.168.

19.11

29

Українська література

Урок №12 Драма – феєрія «Лісова пісня» Лесі Українки. Фольклорно – міфологічна основа. Символічність образів.

1. Перегляд драми-феєрії «Лісова пісня»;

2. Опрацювати матеріал на ст.221-224

19.11

29

Українська література

Урок №13 Природа і людина у творі. Неоромантичне ствердження духовної сутності людини, її творчих можливостей. Конфлікт між буденним життям і високими пориваннями особистості, дійсністю і мрією.

1. Опрацювати матеріал на ст.224-226;

2. Перегляд навчального матеріалу

 

19.11

19

Іноземна мова

Урок №31 Канада.

1.Вправа 3 ст.85-87 (скласти план до тексту);

2.Вправа 4 ст.88 (доповнити речення);

 

19.11

19

Іноземна мова

Урок №32 Канада сьогодні.

1. Вправа 5 ст.88 (записати відповіді на питання).;

2.Повторити утворення та вживання Present Simple Tense (Теперішній простий час).

Дистанційне навчання 12 листопада 2022 року

Дата

Група

Предмет

Завдання

12.11

19

Українська мова

Урок №17 Особистість мовця (чарівність, артистизм,упевненість у собі, щирість, обізнаність, об’єктивність, доброзичливість). Риси гарного співрозмовника. Вимоги до мовлення оратора. Комунікативний стан мовця.

Перегляд презентації №1, перегляд презентації №2.

1.$15-16 ст.51-52  Конспект

2.Виконати вправу 5 ст.54

12.11

19

Українська мова

Урок №18 Аудиторія(слухач, слухачі).Види слухання. Цілі слухання. Моделювання аудиторії. Контакт з аудиторією. Прийоми налагодження контакту.

1.$17 -18 ст.56-59 Конспект

2.Перегляд презентації №1,

3.Перегляд презентації №2

 

12.11

19

Зарубіжна література

Урок №41 Альбер Камю (1913 – 1960). «Чума». Віхи життя й особливості світогляду А. Камю. Роман «Чума»: проблематика, сюжет і композиція.

1.Виписати основні відомості з біографії А.Камю за посиланням

https://www.ukrlib.com.ua/referats-zl/printit.php?tid=7747;

2. Прослухати роман «Чума» А. Камю за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=AZl0rj3ZRxY

12.11

19

Зарубіжна література

Урок №42 Притчевість твору, алегоризм образів і ситуацій.

1. Опрацювати матеріал за посиланням

https://dovidka.biz.ua/chuma-a-kamyu-analiz/

12.11

19

Громадянська освіта

Урок №36 Комунікація, інформація, медіа. Різновиди медіа та їхній розвиток.

1.$29-30 ст.130-138. Опрацювати матеріал.

12.11

19

Громадянська освіта

Урок №37 Медіа і демократія. Свобода слова

1. $31-32 ст.139-144. Конспект.

12.11

19

Українська література

Урок №19 Іван Франко. Письменник, учений, громадський діяч. Багатогранність діяльності, її вплив на культурний і політичний розвиток України. Франко-перекладач, публіцист.

1.Прочитайте відомості про Івана Франка і випишіть основні події з життя митця

ст.76-82.

12.11

19

Українська література

Урок №20 Лірика збірки «З вершин і низин». Загальне уявлення про композицію збірки.

 1.Прочитати твори «Сікстинська мадонна», «Гімн» ст.82-83;

2.Виписати з теорії літератури поняття сонет ст.84;

3.Опрацювати матеріал ст.83-86.

Дистанційне навчання 05 листопада 2022 року

Дата

Група

Предмет

Завдання

05.11

19

Українська мова

Урок № 14 Роль риторики в сучасному світі.

1. Перегляд презентації. Конспект.

05.11

19

Українська мова

Урок № 15 Мовленнєва ситуація. Елементи мовленнєвої ситуації

(мовець(адресат),слухач(аудиторія), предмет мовлення, умови успішного спілкування.

1. $13-14 ст.46-47 Конспект.

2. Вправа 7 ст.50 (письмово).

05.11

19

Зарубіжна література

Урок № 36 Трагедія Й.В.Гете «Фауст». Історія створення, особливості композиції, проблематика.

1. Написати історію створення трагедії «Фауст» Гете ст.16;

2. Скласти план сюжету «Фауст» ст. 16-19.;

3.Виписати проблематику трагедії «Фауст» ст.21.1.

05.11

19

Зарубіжна література

Урок № 37 Образ Фауста, Мефістофеля, Маргарити. Жанрова своєрідність твору.

1. Написати жанрові особливості трагедії «Фауст» ст.22;

2.Скласти характеристику образів трагедії «Фауст» Й.В.Гете.

05.11

19

Громадянська освіта

Урок №32 Комунікація, інформація, медіа. Різновиди медіа та їхній розвиток.

1.$29-30 ст.130-138. Опрацювати матеріал.

05.11

19

Громадянська освіта

Урок № 33 Медіа і демократія. Свобода слова

1. $31-32 ст.139-144. Конспект.

05.11

19

Українська література

Урок №16 Комедія «Мартин Боруля», її сценічна історія. Дворянство як міф про краще життя. Підміна особистісних етичних цінностей (чесності, порядності, працелюбства) становою приналежністю.

 1.Перетворити текстовий матеріал про жанри драматичних творів на таблицю (у зошиті) ст.71;

2.Проглянути комедію за посиланням;

3.Законспектувати матеріал про комедію І.Карпенка – Карого «Мартин Боруля» ст.72-74

 

05.11

19

Українська література

Урок №17 Психологічна переконливість розкриття образуМартина Борулі. Значення творчості І.Карпенка-Карого.

1.Напишіть порівняльну характеристику образів з комедії «Мартин Боруля» І.Карпенка-Карого. ст.72-74;

2.Напишіть які факти із життєпису І.Карпенка-Карого найбільше вас вразили?

 

 Дистанційне навчання 04 листопада 2022 року

Дата

Група

Предмет

Завдання

04.11

39

Іноземна мова

Урок №14 Молоді та активні.

1.Виконати вправу 1ст.56-57 (прочитати текст і заповнити таблицю);

2. Виконати вправу 7 ст.59 (доповніть речення правильними прийменниками).

04.11

39

Українська мова

Урок №22 Порядок слів у реченні. Односкладні й неповні речення.

1. $26-27 ст.85-86 Конспект. Виконати вправу 5 ст.87-88 (письмово)

04.11

39

Українська література

Урок №23 Література письменників-емігрантів. «Празька школа» української поезії та її представники.

1. Ст.151-152.Конспект

 Дистанційне навчання 03 листопада 2022 року

Дата

Група

Предмет

Завдання

03.11

39

Українська література

Урок №22 Р.М. Дискусія – узагальнення на тему: «У чому сенс життя?»

(за твором О.Турянського «Поза межами болю»).

1. Прочитати  твір на ст.145-150 і

виконайте завдання 4 на ст.144

Дистанційне навчання 01 листопада 2022 року

Дата

Група

Предмет

Завдання

01.11

39

Українська мова

Урок №21 Синтаксичні конструкції з формою на -но, -то.

1. Опрацювати матеріал з $25 ст.81-82. 2.Виконати вправу 2 ст.82.

Дистанційне навчання 29 жовтня 2022 року

Дата

Група

Предмет

Завдання

29.10

19

Українська мова

Урок №11 Найпоширеніші випадки порушення лексичної норми. Кальки з інших мов,недоречне вживання

українських слів у невластивому їм значенні.

1. $8 ст.35 Конспект. Виконати вправу 5 ст.36 (письмово)

29.10

19

Українська мова

Урок №12 Основні групи фразеологізмів, багатозначність, синонімія й антонімія фразеологізмів. Уживання слів у фразеологізмах відповідно до їхнього стилістичного забарвлення.

1. $9-10 ст.38-39 Вправа 5 ст.40-41(письмово).

29.10

19

Зарубіжна література

Урок №31 Контрольна робота.

1. Написати твір на одну із тем: «Перехід до модернізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці», «Драматургія кінця XIX - початкуXX ст.», «Сучасна література в юнацькому читанні».

29.10

19

Зарубіжна література

Урок №32 Мо Янь – сучасний китайський письменник, лауреат Нобелівської премії з літератури. «Геній» – історія талановитого юнака, який наполегливо шукає спосіб убезпечення людей від руйнівних землетрусів.

1.Опрацювати матеріал за посиланням

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%BE_%D0%AF%D0%BD%D1%8C

29.10

19

Громадянська освіта

Урок №28 Законодавча, виконавча та судова влада в демократичних країнах. Принципи виборчого права. Етапи виборчого процесу.

1. $21 ст.102-104 Конспект

29.10

19

Громадянська освіта

Урок №29 Роль політичних партій в розвитку демократії. Правовий статус політичних партій в Україні. Діяльність та вплив політичних партій на демократію. Громадські організації: правовий статус, діяльність та вплив на демократію.

1. 1. $22 ст.105-107  Опрацювати матеріал.

29.10

19

Українська література

Урок №13 Іван Карпенко-Карий (І. Тобілевич). Основне про життєвий і творчий шлях митця, світогляд, багатогранність діяльності. Жанрова різноманітність творів. І. Карпенко-Карий і «театр корифеїв». Драматургічне новаторство письменника.

1. Прочитати відомості про Івана-Карпенка Карого та виписати цікаві епізоди з його життя (ст.64-67).

29.10

19

Українська література

Урок №14 Комедія «Мартин Боруля», її сценічна історія. Дворянство як міф про краще життя. Підміна особистісних етичних цінностей (чесності, порядності, працелюбства) становою приналежністю.

1. Виписати з теорії літератури жанри драматичних творів (ст.71);

2. Перегляд комедії «Мартин Боруля» І.Карпенка-Карого за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=ZqzhP3G8RwU;

3. Законспектуйте матеріал про комедію І.Карпенка-Карого «Мартин Боруля» (ст.72-74).

 Дистанційне навчання 28 жовтня 2022 року

Дата

Група

Предмет

Завдання

28.10

39

Іноземна мова

Урок №13 Батьки і діти.

1.Вправа 6 ст.53-54 (прочитати текст і пронумерувати частини тексту в правильному порядку);

2. Вправа 8 ст.55 (записати речення обравши найкращу альтернативу із поданих слів).

28.10

39

Українська мова

Урок №20 Пасивні конструкції з дієсловами на –ся.

1. Опрацювати матеріал (ст.81-82);

2. Виконати вправу 2,3 (ст.82).

28.10

19

Зарубіжна література

Урок №30 Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених зв’язків у драмі-феєрії «Синій птах». Особливості розвитку сюжету. Роль фантастики. Символіка образів. Трактування фіналу. 

 1. Опрацювати матеріал ст.232-233;

2. Перегляд п’єси – казки «Синій птах» М.Метерлінка за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=lyBuVL2GMYI.

28.10

19

Громадянська освіта

Урок №27 Демократична держава.

Виникнення і зміст демократії. Цінності демократії. Демократичні інститути. Конституція та її призначення.

1. Опрацювати $ 20 ст.98-101

28.10

39

Українська література

Урок №21 «Поза межами болю»

О. Турянського.

1.Виписати з теорії літератури поняття  «Поема в прозі» (ст.142);

2. Прочитати повість-поему «Поза межами болю» О. Турянського (ст.145-150);

3.Опрацювати матеріал про повість-поему О.Турянського «Поза межами болю» та скласти літературний паспорт твору (ст.141-144).

Дистанційне навчання 27 жовтня 2022 року

Дата

Група

Предмет

Завдання

27.10

19

Іноземна мова

Урок №22 Музеї України

1.Вправа 7 ст.60-61(прочитати текст і доповнити речення).

27.10

19

Іноземна мова

Урок №23 Шедеври мистецтва

1.Вправа 3 ст.63 (переписати слова та їх перекласти, скласти по одному реченню із кожним словом).

27.10

19

Зарубіжна література

Урок №28 Артюр Рембо (1854-1891). «Голосівки», «Моя циганерія».

Художнє новаторство А. Рембо. Поєднання рис імпресіонізму й символізму в сонеті «Голосівки». Образ ліричного героя у вірші «Моя циганерія».

1. 1.Перегляд навчального матеріалу. Конспект.

2.Опрацювати матеріал ст.216-221

3.Прочитати поезії АртюрРембо«Голосівки», «Моя циганерія» ст.228-229

4.Законспектувати особливості поезії Артюра Рембо ст.221

27.10

19

Зарубіжна література

Урок №29 Зміни в драматургії на межі XIXXX ст. М. Метерлінк як теоретик і практик «нової драми». Концепція символістського театру.

1. 1. Опрацювати матеріал ст.232-233;

2.Написати біографію і творчість Моріса Метерлінка ст.234-240;

27.10

39

Українська література

Урок №20 Осип Турянський.

Коротко про письменника. Історичний матеріал Першої світової війни як предмет художнього узагальнення й філософського осмислення.

1.Прочитати життєпис О.Турянського і законспектувати (ст.140-141).

Дистанційне навчання 22 жовтня 2022 року

Дата

Група

Предмет

Завдання

22.10

29

Українська мова

Урок №6 Іменники, що мають лише форму однини або множини.

Складні випадки відмінювання іменників.

1.Опрацювати матеріал $50-51 ст.161-162;

2.Виконати вправу 4 ст.163;

3.$52-53 ст.166-168 Конспект.

22.10

29

Українська література

Урок №8 Р.М. Написання асоціативного етюду, викликаним певним художнім образом.

Написати етюд

22.10

29

Іноземна мова

Урок №12 Цифрове середовище.

1. Вправа 2 ст.152-153 (прочитати текст і доповнити речення);

2.Вправа 7 ст.155-156 (скласти план до тексту).

22.10

19

Громадянська освіта

Урок №24 Основні форми та прояви дискримінації. Засоби захисту від дискримінації.

1. Опрацювати матеріал (ст.84-90).

22.10

19

Громадянська освіта

Урок №25 Конфлікти та способи їх подолання.

1. Законспектувати матеріал (ст.90-95).

Дистанційне навчання 15 жовтня 2022 року

Дата

Група

Предмет

Завдання

15.10

29

Українська мова

Урок №5 Іменники спільного і подвійного роду.Визначення роду невідмінюваних іменників та абревіатур, правила вживання їх.

1.$49 ст.157 Конспект. 

2.Виконати вправу 3 ст.158 (письмово)

 

15.10

29

Українська література

Урок №7 Призначення поета й поезії, мужність ліричної героїні, автобіографічні мотиви («Слово, чому ти не твердая криця…»). Відданість своїм мріям, наполегливе прагнення до мети («Мріє, не зрадь»).Зображення повені людських почуттів у вірші «Стояла я і слухала весну…».

1. Опрацювати матеріал на ст.214-219

 

15.10

29

Іноземна мова

Урок №11 Компютерні технології.

1.Вправа 5 ст.154 (дати відповіді на запитання).

15.10

19

Громадянська освіта

Урок №21 Ефективна комунікація. Роль спілкування в житті людини й суспільства. Конфлікти. Стадії конфлікту. Способи подолання конфліктів. Переговори і медіація. Консенсус і компроміс.

Опрацювати  Тему2 $16 ст.76-79

15.10

19

Громадянська освіта

Урок №22. Стереотипи та упередження. Дискримінація. Поняття стереотипів та упереджень. Забобони. Шляхи подолання стереотипів. Поняття дискримінації. Основні форми та прояви дискримінації. Толерантність та інклюзія.

Опрацювати Тему 3 ст.80-93

 Дистанційне навчання 14 жовтня 2022 року

Дата

Група

Предмет

Завдання

14.10

29

Іноземна мова

Урок №10 Ера технологій.

1.Вправа 2 ст.152-153 (прочитати текст і доповнити речення).

14.10

39

Іноземна мова

Урок №12 Любов навколо нас.

1.Вправа 8 ст.50 (вставити слова в текст і перекласти письмово).

14.10

39

Українська мова

Урок №17 Словосполучення з прийменниками в(у), при, за, із-за (посіяти у дощ; працювати в бібліотеці; росте при дорозі; за часів Мазепи; за активної підтримки).

1.Конспект таблиці (ст.73);

2.Вправа 7 (ст.76);

3.Вправа 4 (ст..73).

 

14.10

19

Зарубіжна література

Урок № 27Артюр Рембо. «Голосівки», «Моя циганерія»

1.Перегляд навчального матеріалу. Конспект.

2.Опрацювати матеріал ст.216-221

3.Прочитати поезії АртюрРембо«Голосівки», «Моя циганерія» ст.228-229

4.Законспектувати особливості поезії Артюра Рембо ст.221

14.10

19

Громадянська освіта

Урок №20 Тема1.Соціокультурна багатоманітність.

Опрацювати письмово $14 ст.65-69.

$15ст.70-74

14.10

39

Українська література

Урок №19 Богдан-Ігор Антонич

«Зелена євангелія», «Різдво», *«Коляда»

Коротко про митця. Аполітичність, наскрізна життєствердність, метафоричність і міфологізм поезій; екзотика лемківського краю в контексті вселюдських мотивів. Лемківська конкретика як джерело образних асоціацій. «Зелена євангелія» – нерозривна єдність природи і людини, ідея життєствердження. Поєднання язичницьких мотивів із християнськими («Різдво», *«Коляда»). Роздуми над поезією Б.-І.Антонича.

1.Прочитати життєпис Богдана-Ігоря Антонича та законспектувати (ст.134-135);

2.Виписати з теорії літератури значення «Асоціативність», «Міфологізм» (ст.135-136);

3.Опрацювати матеріал про творчість

Б.- І. Антонича (ст.135-138).

14.10

29

Українська література

Урок №6 Неоромантизм як основа естетичної позиції Лесі Українки. «Contra spem spero як світоглядна декларація сильної, вольової особистості. Символічність, романтичні образи, образотворчий прийом контрасту.

1. Виписати з теорії літератури визначення поняття «Неоромантизм» (ст.212);

2. Опрацювати матеріал «Поетична спадщина» (ст.212-214);

3. Вивчити напам’ять поезію «Contra Spem Spero» (ст.214).

 Дистанційне навчання 13 жовтня 2022 року

Дата

Група

Предмет

Завдання

13.10

29

Українська мова

Урок №4 Іменники чоловічого та жіночого роду, що означають назви людей за діяльністю (поет – поетеса, поетка; директор – директорка, робітник – робітницятаін.).

$49 ст.156-157 Опрацювати матеріал

13.10

19

Іноземна мова

Урок №20 Школа мистецтв

1. Вправа 14 ст.56 (записати слова і їх перекласти);

2. Вправа 15 ст.56 (прочитати і перекласти письмово текст).

13.10

19

Іноземна мова

Урок №21 Видатні музеї сучасності

1.Вправа 2 ст.57 (зєднати слова з їхніми значеннями).

13.10

19

Зарубіжна література

Урок №25 Шарль Бодлер (1821 – 1867). «Квіти зла» («Альбатрос», «Відповідності», «Вечорова гармонія»). 

Ш. Бодлер – пізній романтик і зачинатель модернізму. Збірка «Квіти зла» (загальна характеристика). Образи, символи, особливості поетичної мови у віршах Ш. Бодлера. 

 1.Перегляд відеоролика

2.Опрацювати матеріал ст.194-204

13.10

19

Зарубіжна література

Урок №26 Поль Верлен «Поетичне мистецтво», «Осіння пісня».

Теоретичні засади й художні відкриття поезії французького символізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці.Естетичні           погляди поета у вірші «Поетичне мистецтво». Зображення пейзажів природи і душі в «Осінній пісні». Сугестивність, музичність, живописність лірики.    

1. Перегляд  відеоролика

2. Ст.205-214  Конспект

13.10

39

Українська література

Урок №18 Перлини західноукраїнської літератури.

Автономність, відкритість зарубіжним традиціям і новітнім процесам, розвиток української літератури в Західній Україні до 1939 р.

1.Прочитати матеріал про розвиток літератури на західноукраїнських землях. Відомості про лірику, прозу й драматургію оформіть в зошиті як таблицю (ст.132-133).

Дистанційне навчання 12 жовтня 2022 року

Дата

Група

Предмет

Завдання

12.10

19

Українська мова

Урок №8 Основні групи фразеологізмів,багатозначність, синонімія й антонімія фразеологізмів. Уживання слів у фразеологізмах відповідно до їхнього стилістичного забарвлення.

1.Опрацювати матеріал (ст.38-39);

2.Виконати вправу 5 ст.(40-41).

12.10

19

Українська література

Урок №8 Шлях Ничипора Варениченка: від правдошукацтва до розбійництва.

1. Написати позитивні і негативні впливи в житті Чіпки (ст.50-52).

12.10

19

Українська література

Урок №9 Жіночі образи, ствердження народних поглядів на духовне здоров’я людини.

Написати порівняльну характеристику жіночих образів роману П. Мирного «Хіба …?» ст.53-54

Дистанційне навчання  11 жовтня 2022 року

Дата

Група

Предмет

Завдання

11.10

19

Українська мова

Урок №7 Найпоширеніші випадки порушення лексичної норми. Кальки з інших мов, недоречне вживання

українських слів у невластивому їм значенні.

1. Опрацювати матеріал (ст.35);

2. Виписати значення терміну «Калька» «Калькування» (ст.35);

3. Виконати вправу 2 ст.35;

4. Виконати вправу 5 ст.36.

11.10

39

Українська мова

Урок №6 Словосполучення з прийменником по (піти по гриби; по цей день; блукати по полю; триватиме з лютого по квітень; кожному по сувенірові; зауваження по суті тощо).

1. Опрацювати матеріал (ст.72-73);

2.Виконати вправу 5 ст.73 – 74.

11.10

19

Українська література

Урок №7 Співавторство з І.Біликом. Широта представлення народного життя.

1. Опрацювати матеріал про  роман

 П. Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» (ст.47-49)

11.10

19

Громадянська освіта

Урок №19 Узагальнення розділу «Права і свободи людини».

1.Дати письмові відповіді на питання 1-5 з пункту «Перевірте себе» (ст.64).

Дистанційне навчання 08 жовтня 2022 року

Дата

Група

Предмет

Завдання

08.10

29

Іноземна мова

Урок №7 Професія моєї мрії.

1.Вправа 8 ст.147 (написати план до тексту).

08.10

29

Іноземна мова

Урок №8 Якою буде моя професія?

1. Вправа 9 ст.147 (виписати незнайомі слова з тексту і їх перекласти).

08.10

39

Іноземна мова

Урок №10 Найкращий період в моєму житті.

1.Вправа 10 ст.42 (дати відповіді на питання);

2. Вправа 11 ст.43 (записати слова у реченні в правильному порядку).

08.10

39

Іноземна мова

Урок №11Стосунки з близькими людьми.

 1. Прочитати правило (ст.46), виконати вправу 10 (ст.47).

08.10

29

Іноземна мова

Урок №9 Професійні навички.

1.Вправа 11 ст.149-150 (записати правильні дієслова у дужках в правильній формі).

08.10

19

Іноземна мова

Урок №19 Сучасні митці.

1.Виконати вправу 3 ст.53 (переписати слова і перекласти);

2. Вправа 5 ст.54(дати відповідь на питання).

08.10

29

Українська література

Урок №4 Життєвий і творчий шлях Лесі Українки. Драматична спадщина. Роль родини, культурного оточення й самоосвіти у формуванні світобачення письменниці.

1. Прочитати життєпис Лесі Українки та законспектувати (ст.206-210).

08.10

29

Українська література

Урок №5 Збірка поезій «На крилах пісень», її висока оцінка І.Франком. Основні цикли поезій.

1. Виписати з теорії літератури визначення поняття «Неоромантизм» (ст.212);

2. Опрацювати матеріал «Поетична спадщина» (ст.212-214);

3. Вивчити напам’ять поезію «Contra Spem Spero» (ст.214).

 Дистанційне навчання 24 вересня 2022 року

Дата

Група

Предмет

Завдання

24.09.

19

Іноземна мова

Урок №13Англійська кухня

1. Прочитати і перекласти текст із впрви 3  (ст.37);

2.Вправа 2 ст.37 (переписати слова і перекласти)

24.09.

19

Іноземна мова

Урок №14 Готуємо за рецептом

1.Вправа 7 ст.41 (заповнити таблицю).

24.09.

19

Зарубіжна література

Урок №17 Роман як жанр літератури, його формування і провідні ознаки. Різновиди роману XIX ст., національна своєрідність.  Творчий шлях Стендаля, його внесок у скарбницю психологічної прози XIX ст. 

1. 1.Опрацювати матеріал (ст.146-148);

2.Скласти хронологічну таблицю до біографії Ф.Стендаля (ст.149-150).

 

24.09.

19

Зарубіжна література

Урок №18 Конфлікт молодої людини та суспільства в романі «Червоне і чорне». Образ Жульєна Сореля. Зображення соціального середовища у творі. Символіка.

 1.Прослухати аудіо книгу Ф.Стендаля «Червоне і чорне»;

2. Опрацювати матеріал (ст.155-168).

24.09.

19

Громадянська освіта

Урок №14 Верховенство права. Відповідальність держави за дотримання, гарантування та захист прав і свобод людини.

1. Опрацювати Тему 3 (ст.49-51).

24.09.

19

Громадянська освіта

Урок №15 Поняття прав дитини. Захист прав дитини.

1. Опрацювати Тему 4 (ст.52-57)

 Дистанційне навчання 19 вересня 2022 року

Дата

Група

Предмет

Завдання

19.09.

17

Українська мова

Урок №2 Основні типи словників. Довідкові медіа ресурси.

1.Опрацювати матеріал (ст.10-11).

2.Виконати вправу 2 (ст.11)

Посилання до підручника

https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html

19.09.

17

Українська література

Урок №2 Розвиток реалізму, натуралізму, пізній романтизм. Тодішні поезія, драматургія. Особливості реалістичної прози.

1.Законспектувати основні відомості з теорії літератури (ст.8-10)

Посилання до підручника

https://pidruchnyk.com.ua/392-ukrayinska-lteratura-avramenko-paharenko-10-klas.html

 Дистанційне навчання 17 вересня 2022 року

Дата

Група

Предмет

Завдання

17.09

19

Іноземна мова

Урок №9 Харчування. Ми їмо, щоб жити.

1. Вправа 1 ст.28(дати відповідь на питання);

2. Вправа 7 ст.29(дати відповідь на питання).

Посилання до підручника

https://pidruchniki.in.ua/angliyska-mova-10-klas-burenko-2018/

 

17.09

19

Іноземна мова

Урок №10 Смачна їжа.

1.Вправа 2 ст.33(перекласти слова 1-12 на українську мову);

2.Вправа 3 ст.33-34 (прочитати і перекласти  текст письмово).

Посилання до підручника

https://pidruchniki.in.ua/angliyska-mova-10-klas-burenko-2018/

 

17.09

19

Зарубіжна література

Урок №12 Англія. Ренесанс в Англії. Здобутки й представники.

1. Опрацювати матеріал у підручнику (ст.57-60).

Посилання до підручника

https://pidruchnyk.com.ua/1224-zarubizhna-10-klas-milyanovska.html

 

17.09

19

Зарубіжна література

Урок №13 Вільям Шекспір «Гамлет».

1.Скласти хронологічну таблицю біографії та творчості Вільяма Шекспіра (ст.62-66);

 

2.Прослухати аудіо книгу Вільяма Шекспіра «Гамлет» за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=zFK1c50Gk9I

 

3. Опрацювати матеріал (ст.68-81)

 

Посилання до підручника

https://pidruchnyk.com.ua/1224-zarubizhna-10-klas-milyanovska.html

 

17.09

19

Громадянська освіта

Урок №9 Практичне заняття.

1.Накресліть таблицю у зошит (ст.27-28) та виконайте завдання у ній.

2. Аргументуйте свою відповідь

     1. Чому ви не надали переваги певним цінностям?2.Чому найважливішу цінність обрали саме таку? 3.Що ця цінність значить для вас?

Посилання до підручника

https://pidruchnyk.com.ua/1186-gromadyanska-osvita-10-klas-bakka.html

 

17.09

19

Громадянська освіта

Урок №10 Узагальнення розділу «Особистість та її ідентичність».

1. Дати відповідь на питання 1-5 ст.32.

Посилання до підручника

https://pidruchnyk.com.ua/1186-gromadyanska-osvita-10-klas-bakka.html

 

Немає коментарів:

Дописати коментар